la 09-04-2024 08:10 PM
Buna seara. De ieri dimineața, fara niciun fel de notificare, m-am trezit fara internet si telefonie fixa. Am sunat si am tot fost transferata de la tehnic la comercial?!, timp de o oră, fara nicio soluționare concreta, doar cu promisiuni. Astazi mi s a spus ca sunt obligata sa trec la fibra optica urgent, altfel nu voi mai avea internet. Le am spus ca nu refuz acest serviciu dar ca solicit instalarea lui la sfarsitul lunii mai. Am fost iar pasata de la comercial la tehnic. Este de noaptea mintii, absolut halucinant ce se intampla. Ieri, una dintre personele interlocutor mi a promis ca se rezolva defectiunea actuala si ca este ok sa instalez fibra in luna mai. Astazi am fost intrebata de ce nu vreau acum?!! Cum se poate rezolva aceasta problema oare? A mai trecut cineva prin asa ceva?! Multumesc!
la 09-04-2024 08:25 PM
Salutare!
Știu că în multe localități, mai ales rurale sau mic urbane, se renunță la tehnologia ADSL și se face trecerea la fibră optică. Dacă au desființat fosta rețea, îți dai seama că ori instalezi fibra optică, ori nu prea au ce să-ți ofere la schimb. Nu știu sigur dacă este așa, dar este foarte posibil!
Și la mine în rural s-a renunțat la fosta sârmă a Telekom ( OROC) și s-a trecut la fibră optică.
Deci analizează mai bine situația și vezi ce faci!
Baftă!
09-04-2024 08:28 PM - editat 09-04-2024 08:29 PM
Vio,iti multumesc. Sunt din București. Ideea este ca informatiile primite sunt naucitoare. Unul spune ca se poate remedia, altul ca nu. Pana una alta platesc degeaba pentru serviciile orange...si
09-04-2024 08:46 PM - editat 09-04-2024 09:02 PM
Probabil că au înlocuit rețeaua. Și cred că este bine să faci upgrade cât mai repede!
Cu plăcere!
la 09-04-2024 08:32 PM
Buna,
Trecerea la fibra este un upgrade.
Singura care poate decide ești tu deoarece știi ce alternative ai in zona.
De ce nu vrei acum?🙂
la 09-04-2024 08:50 PM
Complicat sa raspund de ce nu vreau acum...Ideea este si ca ma simt obligata/fortata sa fac asta ceea ce nu este ok deloc.
Multumesc pentru răspuns.
la 10-04-2024 09:24 AM
@Giorgiana29, bun venit în Comunitate!
Ești client Orange sau Orange Romania Communications? Ne poți oferi un cod de abonat pentru a verifica și noi situația ta cu colegii?
la 10-04-2024 09:35 AM
@DanielaH, mulțumesc!
Desigur: 44170002028688
Colegii mi-au răspuns astazi ca ar exista o defectiune care durează si singura solutie este fibra optică. Ar fi fost frumos sa mi se spună asta de la bun inceput, informatiile au fost amestecate cu promisiuni de rezolvare in cateva ore pe abonamentul detinut in prezent.
Apreciez🤗
la 10-04-2024 12:56 PM
Mulțumesc și eu pentru detalii. Le-am transmis colegilor și te vor apela ei.
la 10-04-2024 02:24 PM
@DanielaH, mulțumesc inca o dată. Până la urma am facut programare pentru instalare fibra optică.
Sa zicem ca s a rezolvat situatia, insa abordarea Orange lasa mult de dorit.
O zi buna! 🤗
la 10-04-2024 02:26 PM
Mă bucur că s-a rezolvat și te mai așteptăm în Comunitate.
la 10-04-2024 08:55 PM
Buna,
Sper că ți-au făcut o oferta avantajoasa.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor