anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Lipsa internet fix si telefonie fixa de 48h

Giorgiana29
Junior

Buna seara. De ieri dimineața, fara niciun fel de notificare, m-am trezit fara internet si telefonie fixa. Am sunat si am tot fost transferata de la tehnic la comercial?!, timp de o oră, fara nicio soluționare concreta, doar cu promisiuni. Astazi mi s a spus ca sunt obligata sa trec la fibra optica urgent, altfel nu voi mai avea internet. Le am spus ca nu refuz acest serviciu dar ca solicit instalarea lui la sfarsitul lunii mai. Am fost iar pasata de la comercial la tehnic. Este de noaptea mintii, absolut halucinant ce se intampla. Ieri, una dintre personele interlocutor mi a promis ca se rezolva defectiunea actuala si ca este ok sa instalez fibra in luna mai. Astazi am fost intrebata de ce nu vreau acum?!! Cum se poate rezolva aceasta problema oare? A mai trecut cineva prin asa ceva?! Multumesc! 

11 Răspunsuri 11

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Știu că în multe localități, mai ales rurale sau mic urbane, se renunță la tehnologia ADSL și se face trecerea la fibră optică. Dacă au desființat fosta rețea, îți dai seama că ori instalezi fibra optică, ori nu prea au ce să-ți ofere la schimb. Nu știu sigur dacă este așa, dar este foarte posibil!

Și la mine în rural s-a renunțat la fosta sârmă a Telekom ( OROC) și s-a trecut la fibră optică.

Deci analizează mai bine situația și vezi ce faci!

Baftă!

Vio,iti multumesc. Sunt din București.  Ideea este ca informatiile primite sunt naucitoare. Unul spune ca se poate remedia, altul ca nu. Pana una alta platesc degeaba pentru serviciile orange...si 

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Probabil că au înlocuit rețeaua. Și cred că este bine să faci upgrade cât mai repede!

Cu plăcere!

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Trecerea la fibra este un upgrade.

Singura care poate decide ești tu deoarece știi ce alternative ai in zona.

De ce nu vrei acum?🙂

Complicat sa raspund de ce nu vreau acum...Ideea este si ca ma simt obligata/fortata sa fac asta ceea ce nu este ok deloc. 

Multumesc pentru răspuns. 

DanielaH
Moderator

@Giorgiana29, bun venit în Comunitate!

Ești client Orange sau Orange Romania Communications? Ne poți oferi un cod de abonat pentru a verifica și noi situația ta cu colegii?

@DanielaH, mulțumesc!

Desigur: 44170002028688

Colegii mi-au răspuns astazi ca ar exista o defectiune care durează si singura solutie este fibra optică. Ar fi fost frumos sa mi se spună asta de la bun inceput, informatiile au fost amestecate cu promisiuni de rezolvare in cateva ore pe abonamentul detinut in prezent. 

Apreciez🤗

Mulțumesc și eu pentru detalii. Le-am transmis colegilor și te vor apela ei.

@DanielaH, mulțumesc inca o dată. Până la urma am facut programare pentru instalare fibra optică.

Sa zicem ca s a rezolvat situatia, insa abordarea Orange  lasa mult de dorit.

O zi buna! 🤗

Mă bucur că s-a rezolvat și te mai așteptăm în Comunitate.

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Sper că ți-au făcut o oferta avantajoasa.