anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Lipsa canale abonament Telekom preluat de Orange

IleanaKiss27
Începător

Am fost client TeleKom fix și în iunie a.c. s-a făcut trecerea la Orange fix și contract cu ei cu același abonament avut la Telekom. După o lună mi-au schimbat Routerul și cartelela Telekom cu cele de Orange dar imi lipseau unele canale (HB, HBO etc) iar după două zile de la instalare televiziunea nu a mai mers deloc. Am dat la deranjamente și am vorbit cu o agentă Orange căreia i-am spus și de lipsa canalelor iar ea mi-a spus că în noul contract cu Orange Comunicații nu figurez cu HBO, HBO MAX etc. Agenta mi-a spus că poate să rezilieze contractul unde nu aveam HBO și o să facă altul cu opțiunile care le vreau. Abonamentul fiind titular soțul, care are corzile vocale scoase și nu mai poate vorbi, am întrebat-o pe agentă dacă se poate schimba, în același timp și titularul și m-a asigurat că rezilierea se face în scopul de-a schimba titularul și opțiunile din abonament, fără a întâmpina probleme dar acum câteva zile (14 oct) am primit un SMS fără alte avertizări sau înștiințări :

IleanaKiss27_0-1665915336390_LI.jpg

Ce pot să fac în această situație foarte costisitoare pt doi pensionari, unul fiind bolnav de cancer ?

Vă rog să-mi mai spuneți, Orange Comunicații nu e același cu Orange Romania?

IleanaKiss27_1-1665915651103_LI.jpg

Acesta e noul contract în care eu înțeleg că e încheiat între Orane Romania, Orange Comunicații și mine, adică Orange Romania m-a preluat de la Orange Comunicații? Suntem complet derutați și neimformați, nimeni nu ne spune ce și cum. Vă mulțumesc pt eventualele răspunsuri 🤗

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember

Da, nu sunt acelasi lucru.

Orange Romania Communications este fostul Telekom (partea de servicii fixe de la Telekom, mai exact), achizitionata acum cateva luni. Clientii existenti au fost transferati automat la Orange Romania Communications (institutie cu nume similar, dar diferita de Orange Romania SA).

Din cate inteleg eu, este un contract intre ORO (pentru canalele pe care le vreti), OROC (pentru partea de servicii fixe de la Telekom, la care va trebui sa renuntati), si dvs.

Singurul lucru care nu prea are sens din toata treaba asta este acel mesaj... S-ar putea sa fie normal. Dar trebuie confirmat.

Deci, un apel la 300 (sau 0374 300 300 din orice retea) ar trebui sa clarifice lucrurile. Noi aici in Comunitate suntem, in mare parte, clienti. Deci, nu avem acces la cont, si nu putem sa ajutam decat cu un sfat eventual.

Daca aveti nevoie de mai multe metode de contact, aveti aici o pagina dedicata.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

arsradu
#StarMember

Da, nu sunt acelasi lucru.

Orange Romania Communications este fostul Telekom (partea de servicii fixe de la Telekom, mai exact), achizitionata acum cateva luni. Clientii existenti au fost transferati automat la Orange Romania Communications (institutie cu nume similar, dar diferita de Orange Romania SA).

Din cate inteleg eu, este un contract intre ORO (pentru canalele pe care le vreti), OROC (pentru partea de servicii fixe de la Telekom, la care va trebui sa renuntati), si dvs.

Singurul lucru care nu prea are sens din toata treaba asta este acel mesaj... S-ar putea sa fie normal. Dar trebuie confirmat.

Deci, un apel la 300 (sau 0374 300 300 din orice retea) ar trebui sa clarifice lucrurile. Noi aici in Comunitate suntem, in mare parte, clienti. Deci, nu avem acces la cont, si nu putem sa ajutam decat cu un sfat eventual.

Daca aveti nevoie de mai multe metode de contact, aveti aici o pagina dedicata.

Client Orange

Razvan
#StarMember

Din ceea ce spui, agenta ți-a spus că se reziliază contractul în vigoare pe OROC și că îți va face un altul nou, pe ORO. Posibil, ca agenta să nu fi reziloat contractul in sistem, doar ți-a comunicat acest lucru, fără un act doveditor că s-a închis abonamentul acesta a rămas activ. Vi s-a emis, apoi, factura, nu ați primit-o/plătit-o, serviciile au fost suspendate și apoi vi s-a rupt contractul, iar creanța care a rezultat a fost cesionată de OROC către o firmă de recuperări. Vedeți ce acte aveți la rezilierea contractului OROC și dacă considerați că lucrurile nu stau așa cum ati fost informată, depuneți sesizare la Orange și funcție de răspunsul primit, vă puteți indrepta la poliție pentru înșelătorie, reclamând agenta Orange. 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Părerea mea este că trebuie să fiți ajutați de către Orange, pentru că sunt unii angajați sau colaboratori care profită de ambiguitățile create cu două companii ce au cam același nume și induc oarecum în eroare persoane care nu înțeleg mare lucru din această tranzacție. Păcat că se procedează așa!