Internetul si tv-ul nu mai functioneaza in sectorul 3 de la 17:00
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-03-2025 10:12 PM - editat ultima oară la 15-03-2025 08:30 AM de DanielaH
In jur de ora 17:00 internetul si tv-ul prin fibra pur si simplu a incetat sa mai functioneze. Wifi-ul inca este vizibil in lista, dar atunci cand te conectezi spune ca "nu are internet". Ma aflu in sectorul 3 intre Dristor si Vitan.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-03-2025 11:22 PM
Salut,
Ar trebui sa faci o sesizare către serviciul clienti.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti
Cea mai rapida metodă ar fi telefonic. In plus daca este o problema in zona, vei afla acest lucru de la operator.
Bafta!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-03-2025 11:37 PM
@Grubby: Bun venit în Comunitate. Conectarea la WiFi e posibilă, routerul fiind funcțional. Însă conexiunea la router este întreruptă (fie intern locuinței, fie extern). Acest fapt este indicat de LED-ul LOS de pe interfața frontală a routerului. Poți verifica traseul intern al fibrei optice (din locuință) pentru a nu fi îndoită (să fie dreaptă sau circulară, nu îndoită). Dacă totul e ok, rămâne doar alternativa unei sesizări din formularul de contact.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-03-2025 06:24 AM
Salutare!
Încearcă o resetare din acea găurică de pe spate, unde scrie ,,Reset ", cu o scobitoare, apăsând câteva secunde, până se sting toate ledurile și aștepți să se reaprindă. Vezi să nu fie pe unde fibră îndoită sau desfăcută, vreo mufă slabă, etc.
Dacă nu vrea, anunță-i din aplicația My Orange -Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator ( le scrii și îți răspund mai târziu) sau din Chat Djingo.
Baftă!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-03-2025 10:28 AM
Salut @Grubby,
Ai sesizat ca nu iți funcționeaza serviciile?
