la 12-07-2023 01:58 AM - editat ultima oară la 17-07-2023 11:00 AM de DanielaH
O bătaie de joc mai mare decât la Orange nu am văzut. De o săptămână nu îmi merge internetul iar ei îmi spun că știu problema și e în curs de rezolvare. Plătești un serviciu pe care nu îl poți folosi. Frumos așa....
la 12-07-2023 06:23 AM
Salutare!
Destul de neplăcută situația respectivă. Nu ai cerut o reducere a facturii pe perioada de nefuncționalitate a serviciului?
la 12-07-2023 06:58 AM
@DrCosmin: Bun venit în Comunitate. Se mai întâmplă astfel de evenimente nedorite dar necesare de intervenție la infrastructura rețelei. În astfel de cazuri, mai ales dacă problema se cunoaște, găsești soluții alternative pentru strictul necesar și soliciți să nu fi taxat ca abonament pentru perioada în care nu ai beneficiat de servicii. Solicitarea o adresezi către Serviciul clienți, printr-una din metodele de contact de aici. Numai bine.
la 17-07-2023 10:58 AM
Cosmin, s-a rezolvat situația? Ești client Orange sau Orange Romania Communications?
la 05-09-2023 11:23 AM
Aceeași problemă pentru mine în Cladova - Serviciul Orange este cel mai rău pe care l-am văzut vreodată - nu funcționează niciodată corect și este imposibil să obțin informații utile de la Orange - și mai rău, nu există alternativă acolo unde locuim
la 05-09-2023 11:31 AM
Înțeleg că problemele apar cu orice sistem tehnic, dar de ce nu există niciodată informații de la Orange? Ne bazăm pe internet pentru a contacta clienții, așa că atunci când eșuează, afacerea noastră eșuează - cu toate acestea, este imposibil să obținem informații utile de la Orange despre cât va dura eșecul. Ar trebui să existe o reducere automată a taxelor, dar nu - trebuie să aplicați pentru aceasta (și poate să nu o primiți).
Asta se întâmplă de ani de zile, când era RomTelekom/Deutsche Telekom și acum Orange - și nu avem un serviciu alternativ acolo unde locuim - serviciu foarte slab - nici măcar nu putem obține o lățime de bandă decentă. Am încercat serviciul Orange Mobile Internet - mai puțin de 4 kBit/s - asta nu este o greșeală - este viteza pe care am obținut-o.
la 05-09-2023 07:45 PM
Si la mine merge mai slabut decat ma asteptam, dar totusi suficient de bine cat sa nu-l bag in seama
la 08-09-2023 01:25 PM
Am scris 4 kbit/s - care este practic nimic - este nevoie de ore pentru a descărca orice fișier de orice dimensiune. Dacă ești mulțumit de asta, atunci ești ușor mulțumit.
la 06-09-2023 07:31 PM
Linia mea de internet fixă nu mai funcționează de 6 zile - ieri, instrumentele online au indicat că va funcționa de la ora 15:00 astăzi - desigur, nu este - acum singura informație este că Orange lucrează la problemă. Acesta trebuie să fie cel mai prost serviciu de internet pe care l-am văzut vreodată - și am trăit în mai multe țări. Se pare că Orange nu are habar de Serviciul Clienți.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor