la 21-10-2024 11:01 AM - editat ultima oară la 21-10-2024 11:30 AM de MihaelaA
Nu merge cartela și în aplicație imi arata ca imi este închis abonamentul cu facturile plătite și data scadenta în 24 ce **beep** se intampla
la 21-10-2024 11:06 AM
Salutare!
Poti detalia mai bine problema? In aplicatie arata ca abonamentul a fost inchis, facturi platite si o data scadenta pe 24.
Ai platit cu intarziere? De obicei asta este problema si este nevoie de timp sau sa trimiti dovada platii pentru a fi procesata mai repede.
Ca nota de subsol: daca ai platit vineri soldul datorat si inchiderea abonamentului era programata pentru vineri sau sambata si nu ai trimis dovada vineri, mai devreme de astazi nu are cine sa proceseze plata intrucat in weekend unele banci nu emit extrase de cont (una din ele este Unicredit).
la 21-10-2024 11:13 AM
Salut, @Damaris1. Bine ai venit în Comunitatea Orange.
Mesajul care îți apare este cumva cel de aici? Este acum o situație pe televiziunea prin satelit, colegii noștri de la departamentul tehnic fac toate demersurile necesare pentru remedierea sa într-un timp cât mai redus.
Mulțumim pentru înțelegere.
la 21-10-2024 05:16 PM
Colegii ne-au confirmat că situația a fost remediată. @Damaris1, este în regulă și la tine? Te rugăm să faci un restart la echipament.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor