anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Fara access la NET dar routerul ZTE pare functional

RRD
Începător

Încă de la instalarea noului serviciu de internet denumit Fibra 2000 de la OROC (Orange România Communication), nu s-a putut face activarea corectă a acestuia pentru a putea funcționa în parametri normali. Tehnicianul a fost nevoit să fie prezent la locație aproximativ 2 ore, sesizând în mod constant către dispecerat că nu poate oferi acces la internet. Am sunat la 300 și la numărul de telefon 0374 300 300, explicând că ROUTERUL NU OFERĂ ACCES LA INTERNET PE TELEFOANE, APĂRÂND SIMBOLUL WIFI CU SEMNUL EXCLAMĂRII, DAR ȘI PE PC, CU SIMBOLUL DE GLOB, INDICÂND "FĂRĂ ACCES LA NET". SINGURA REZOLVARE ERA SĂ OPRESC ȘI SĂ REPORNESC ROUTERUL, DAR SITUAȚIA SE REMEDIA DOAR PARȚIAL, PENTRU CÂTEVA ORE. Această situație a avut un impact negativ și asupra activității mele la locul de muncă. M-am resemnat cu situația, fiind nevoit să contractez un alt operator de internet pentru a-mi desfășura activitatea. Acum câteva zile, am hotărât să rezolv situația cu internetul de la Orange (OROC), în speranța că problema se va soluționa. Am depus din nou o sesizare pentru intervenția unui tehnician și am comunicat situația la numărul de telefon 0374 300 300. Tehnicianul sosit la fața locului a efectuat, din punctul său de vedere, toate verificările posibile pentru depistarea problemei tehnice, concluzionând că la locație nu sunt disfuncționalități sau avarii. Acesta a procedat la schimbarea echipamentului, însă și cel de-al doilea echipament a prezentat aceeași problemă. Tehnicianul a rămas la fața locului aproximativ 2 ore, la data de 19.08, semnalând în continuare că nu poate oferi acces la internet, și trimițând tichete către dispecerat (NOK - un alt departament Orange) pentru activare la fiecare 10 minute. După o lungă așteptare, tehnicianul a fost contactat și i s-a comunicat de la dispecerat să suspende schimbarea echipamentului și să părăsească locația. Eu, ca și client, am rămas fără acces la internet. Am sunat și în data de 19.08 la numărul 0374 300 300, reclamând că nu am internet și solicitând REZILIEREA CONTRACTULUI FĂRĂ COSTURILE AFERENTE DE ÎNCHIDERE, DISCONFORTUL CREAT FIIND DIN VINA ORANGE (OROC). Suma cerută de ei pentru închidere este de 167 de lei. Astăzi, 21.08.2024, am contactat din nou numărul 0374 300 300 la ora 11:57, dorind să vorbesc cu un agent. Aceasta a refuzat să preia discuția, motivând că sistemul nu este funcțional. Reapeland numărul de telefon și intrând în discuție cu o altă agentă, aceasta m-a preluat, susținând că sunt probleme de sistem, dar a dorit să îmi ofere suport și să urgenteze cererea de reziliere cu numărul 10870918514, efectuată în data de 19.08, în aceeași zi în care tehnicianul a primit apel de la dispecerat pentru a suspenda schimbarea echipamentului. Eu doresc închiderea raportului contractual cu Orange pentru serviciul de internet fix denumit FIBRA 2000, deoarece situația nu s-a remediat și rezolvarea se tergiversează constant, agenții de la call center trimițând doar așa-zise urgentări pentru rezolvarea disconfortului. Totodată, observ în contractul cu ORANGE ( OROC) că este menționat un echipament denumit HUAWEI HG8147X6, ceea ce este greșit, deoarece eu dețin un echipament ZTE. Si la momentul actual nu s-a rezolvat nimic tot astept apelul de la departamentul rezil si cam atat... platesc un abonament de net degeaba. 

4 Răspunsuri 4

GeorgianaD
Moderator

Salut, @RRD . 

Ne dorim să verificăm și noi situația descrisă, pentri asta, te rugăm să ne trimiți în privat, datele contului sau numărul de înregistrare al sesizării.

Tot am scris, sunat si am trimis si prin mail iar sistemul il redirectioneza catre tehnic sunt apelat iar acesta efectueaza cu mine in apel RESET CU SCOBITOAREA  si la final imi spune ca va trimite un tehnician la fata locului,  a fost acelasi tehnician de 2 ori la locatie acesta stiind situatia iar functonalitatea serviciului fiind la fel adica functional doar cateva ore iar accesul la net se sisteaza la ore aleatorii, routerul cu indicatorii led nu arata ca ar fi o problema, dar pe pc si wifi nu am acces la net, sincer si astazi cand raspund aici am apelat si la fel mi se comunica ca va trimite un tehnican sau va urgenta solictarea de rezil eventual se va efectua un reset cu "sfanta" scobitoare, eu am depus la ANPC sesizare pentru acest aspect sper ca macar acolo voi gasi o rezolvare. COD ABONAT 0961009324620   SAU 40961009324620

Ieri 23 august 2024 a venit la locatie un alt tehnician al 3-lea la numar care a plecat de la locatie la fel de la dispecereat i s-a comunicat sa suspende intervetia, am tasat o poza cu simbolul wifi si semnul exclamarii pe telefon ca video nu pot atasa.

Ia-ți un router personal și spune-le celor de la Orange să pună zte ul în bridge mode.