la 05-04-2023 11:10 AM - editat ultima oară la 05-04-2023 11:27 AM de DanielaH
Bună ziua! Mă numesc Alexa Petru si as dori să aflu dacă există probleme cu semnalul TV la Telekom că dimineață când dădui drumul la TV nimic semnal, am dat de vreo 10 ori la receiver restart...si tot nimic.
05-04-2023 11:15 AM - editat 05-04-2023 11:17 AM
Salut,
Comunitatea Orange e formata in mare parte din clienti. Deci…numele si prenumele, cu toate ca suntem incantati de cunostinta, nu ajuta cu nimic la rezolvarea problemei. 🙂
Cu toate astea, ceea ce ar ajuta ar fi daca ne-ai putea spune in ce localitate folosesti serviciile (in caz ca e o problema locala), si eventual o sesizare pe care o poti face cu un apel la 300 (din Orange) sau 0374 300 300 (din orice retea). Pentru acces la operator, poti folosi ramura 1-3-2.
la 05-04-2023 11:25 AM
Comuna Timișești Jud. Neamț
la 05-04-2023 11:50 AM
In regula. Ai incercat sa faci o sesizare? Daca nu, iti recomand sa incerci si asta.
la 05-04-2023 03:25 PM
Salutare!
Trebuie vorbit cu ei, pentru a nu fi probleme punctuale, doar la tine. Am pățit și eu să am probleme punctuale la serviciu și fără apel la 300 sau 0374300300 , apoi 1-3-2, nu s-a putut rezolva.
Baftă multă!
la 05-04-2023 12:10 PM
Salut, Petru, și bun venit în Comunitate!
Nu avem semnalat niciun incident de rețea în comuna Timișești. Așa cum spunea și arsradu, îți recomandăm să iei legătura cu colegii noștri pentru verificarea situației tale punctuale. Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat.
la 07-04-2023 09:05 AM
@seby47, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor