Deranjament nerezolvat in 4 zile pentru telefonie fixa preluată de Orange de la Telekom

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-08-2022 01:20 AM
Adresa este in Călărașii Vechi unde locuiesc părinții mei de 85 și 90 ani. Nu pot lua legătura cu ei.
Când am mai intervenit la numărul de sesizare mi se spune că este in lucru.
Constat că Orange sta prost la capitolul rezolvare deranjamente.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la
20-08-2022
07:43 AM
- editat ultima oară la
28-06-2024
11:09 AM
de
MihaelaA
Salutare! Îmi pare rău de situația neplăcută prin care treci. Metodele de contact pentru Serviciul Clienți Orange Romania Communications: - 300 (apel gratuit din reteaua Orange si Orange Romania Communications) - 0374300300 (apel cu tarif normal din alte rețele și din roaming) - 0711001930 numar apelabil din roaming - apelul este gratuit din orice rețea din Uniunea Europeana; pentru apelurile către România din țări nonUE taxarea se va face conform tarifelor locale din țara respectivă; - 021 9890 - pentru informații despre oferte . De asemenea, se pot folosi și adresele de e-mail: - infoclienti@orange.com - sesizari@orange.com sau pagina de Facebook Orange Romania (@orangeromania) Pentru mai multe detalii puteți accesa și pagina www.HelloFix.ro. Contactează-i din nou și roagă-i să urgenteze. Noi, aici, nu prea avem cu ce să te ajutam, doar dacă nu intervine cineva din partea lor. Baftă!
Update 28.06.2024 (MihaelaA, Community Manager)
Din data de 1.06.2024, adresele de e-mail infoclienti@orange.com si sesizari@orange.com nu mai sunt disponibile. De acum ne puteți contacta prin aplicația mobila My Orange sau direct pe site, sectiunea contact. https://www.orange.ro/contact/
Pentru situațiile de tip reclamație, îți punem la dispoziție adresa de e-mail reclamatii@orange.ro.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-08-2022 07:59 AM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-08-2022 11:45 AM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-08-2022 12:18 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-08-2023 10:28 AM
Nu vă faceți iluzii. Am un deranjament de Internet nerezolvat de o lună de zile, în urma unei furtuni. Am reclamat prin email o dată, cică ”s-a rezolvat”. Da de unde! Am reclamat a doua oară, telefonic - cuvinte frunoase și mincinoase. Acum Orange îmi trimite și factură de 77 lei pentru serviciile pe care nu le-a furnizat! Am trimis a treia reclamatie prin e-mail, referință 230810 - 000080, să vedem ce iese, că dacă nu rezolvă într-o săptămână, nu le plătesc facvtura, îi reclam la ANPC și denunț contractul cu ei.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-08-2023 04:55 PM
Cred ca mai aveti de asteptat,la mine nu functioneaza de 1 luna , am de gand sa ma adresez ANPC si ANCOM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-08-2023 10:22 PM
Este exact ceea ce voi face și eu. Ca o bătaie de joc suplimentară, îmi trimit în continuare facturi pentru servicii neefectuate. Toate cele bune!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-08-2023 01:32 PM
Oameni buni, nu asteptati degeaba!
Nu s-a rezolvat deranjamentul pe cale amiabila?- solicitati sa va scada din factura numarul de zile in care nu v-au fost functionale serviciile. E inuman ce se intampla, vi se pare normal sa platiti abonament pe ceva ce nu folositi?????
Cat despre timpul nefiresc de mare de asteptare pentru rezolvarea unui deranjament.....bun venit la Orange! Eu am asteptat 4 luni sa se rezolve o situatie cu numerele de MOBIL, nu de FIX. Mobilul se rezolva mai usor si mai rapid ca fixul. Va dati seama cat veti astepta...mult si bine. Va intreb, ce faceti de-o luna fara televizor, fara internet, fara ce mai aveti nevoie??? Cum traiti?
Eu de mult as fii inchis abonamentele respective. As fii depus cerere de reziliere (pe email, ca ce e scris, scris ramane). Nu te supara, dar nu e normal ce se intampla. Nu fac nimanui contrareclama (asta ca sa nu spuna cineva ca in ultimul timp doar lucruri impotriva retelei postez pe aceasta comunitate), dar ce e mult strica. Nu sunt clientii bataia de joc a nimanui.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-08-2023 03:24 PM
Până la urmă asta voi face: mă duc la RCS, că au rețea în zonă, și reziliez contractul cu Orange, să vizibil sunt incapabili să asigure serviciul. N-am de ales... Mulțumesc că mi-ați zis de reziliere prin email.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-08-2023 08:21 AM
merita si reclamati.eu asta am facut , la ANPC , urmeaza ANCOM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-10-2023 02:16 PM
Este un stâlp din lemn rupt la intersecția cu Pașcanu.nu era nimeni pe acolo. Am fost în Orange Felicia și au zis ca pana la ora 18.30 s-ar rezolva, dar eu nu cred.. Peste tot unde suni, vorbești numai cu roboti..
