la 12-10-2023 03:50 PM
Buna!
Am nevoie de info cu privire la posibilitatea de portabilitate :
- cum/unde se demareaza procesul ? (formulare, acte, documente necesare de completat)
- returnarea echipamentului vechi (2007 Dolce) : care sunt exact componentele care trebuie returnate ?
Actualul abonament OROC :
--> este fara nr de tel mobil ;
--> include doar un pachet de servicii fixe cu echipamente inchiriate : receiver&antena TV , modem NET, aparat de telefon fix cu nr fix;
--> contractul & componentele echipamentului sunt din 2007, de la fostul Romtelecom prin serviciul Dolce...si de atunci nu au fost schimbate/modificate).
Va rog sa imi spuneti, in acesta situatie, daca se poate face portabilitatea (de la Orange Romania Communication la Orange România) si daca da, ce anume trebuie luat in considerare pentru un proces rapid si usor, like tips&tricks 🙂
Mersi fain! Appreciate it 🙂
la 13-10-2023 11:49 AM
Buna,
Poti solicita, inainte de toate, rezilierea serviciilor Orange Romania Communication. Te invitam sa accesezi link-ul de aici https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-solicit-inchiderea-abonamentului-meu-orange-romania-communicat... pentru a afla prin ce modalitati poti sa depui cererea de reziliere a acestora.
Dupa aceea, vei putea sa depui o cerere de oferta activare abonament nou in atentia unui reprezentant Orange Romania.
12-10-2023 04:14 PM - editat 12-10-2023 04:16 PM
Salutare!
Te duci cu buletinul și o factură la un magazin Orange și vezi ce și cum . Echipamentele trebuie predate la un magazin Orange Romania Communications! Dacă ai receptoarele, le predai. Și telefonul, dacă sunt luate în custodie.
În principiu, nu știu dacă poți face portabilitatea la așa ceva și nu ar fi bine să închizi și apoi să redeschizi alt contract.
Nu trebuie predată antena, ci doar receptorul/receptoarele. Atât!
Baftă!
la 12-10-2023 04:31 PM
Salutare!
Multumesc de raspunsul rapid.
O sa contactez direct Orange Romania Communications.
Intrebarea mea de portabilitate vine in contextul in care OROC si ORO sunt ambele Orange 🙂 , crezand ca se poate evita 1 reziliere de contract la OROC si 1 redeschidere de alt contract la ORO.
(...iar un nou abonament/nou contract va insemna o reinnoire a echipamentele vechi din 2007, pentru a profita la maxim de ce ofera infrastructura in prezent, la TV si net).
12-10-2023 04:49 PM - editat 12-10-2023 04:50 PM
Faci contract la Orange Romania, care oferă numai echipamente HD! Am avut acest serviciu mulți ani ( până de curând) și este cel mai bun din piață pe acest segment.
Cu plăcere!
la 12-10-2023 05:11 PM
ok, mersi de recomandare.
Spune-mi te rog cand se incepe facturarea la serviciile din noul contract Orange Romania ? cand e cel mai bine sa fie incheiat/sa inceapa ?
la 12-10-2023 05:48 PM
Asta decizi tu cu cel care îți încheie contractul. Dar faci cerere de reziliere la serviciul existent înainte, pentru că mai durează. Posibil să te sune și cei de la Orange Romania Comunications și să vină cu o contraofertă, chiar să îți ofere echipamente HD, pentru a rămâne la ei. Fă cererea și vezi ce iese!
la 13-10-2023 11:25 AM
Buna!
Mersi de recomandare si de insight.
Am facut cererea de reziliere si am primit urmatoarele raspunsuri (sharuiesc info ca sa ajute si pe altii) :
--> OROC a raspuns :
" Va mentionam ca la Orange Romania Communications echipamentele se pot inlocui doar in caz de nefunctionare/ deranjament." ...si ofera doar 2-3eur reducere la abo actual
(pentru situatia mea, asta inseamna ca raman cu aparatele de receptie tv+net din 2007, chiar daca infrastructura din zona a fost&este imbunatatita constant) => receptie slaba si instabila la net+tv.
-->ORO : ofera la contractul nou cu abo total lunar vizibil mai ieftin fata de OROC + echipamente de receptie HD , la net+tv
(doar ORO lucreaza la imbunatatirea infrastructurii din zona respectiva; o data cu upgrade.ul, ORO va oferi ,clientilor existenti, gratuit echipamente de receptie corespunzatoare noilor posibilitati cu oferte competitive)
la 13-10-2023 11:49 AM
Buna,
Poti solicita, inainte de toate, rezilierea serviciilor Orange Romania Communication. Te invitam sa accesezi link-ul de aici https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-solicit-inchiderea-abonamentului-meu-orange-romania-communicat... pentru a afla prin ce modalitati poti sa depui cererea de reziliere a acestora.
Dupa aceea, vei putea sa depui o cerere de oferta activare abonament nou in atentia unui reprezentant Orange Romania.
la 13-10-2023 02:03 PM
Buna!
Multumesc de raspuns.
Am solicitat, deja, rezilierea 🙂
Astept sa fiu contacta prompt de reprezentanti OROC ... mi s-a indicat o asteptare de 3-4 zile lucratoare.
la 13-10-2023 02:17 PM
Sper să îți fie de folos informațiile oferite.
Succes!
la 18-10-2023 09:43 AM
Buna!
sharuiesc pasii de urmat pentru a obtine o oferta noua (pret redus la contract si abo lunar + echipamente de receptie noi) de la Orange Romania Comunications :
*toate preturile sunt exprimate in EUR si se calculeaza la cursul valutar actual
1. se face cerere de reziliere (telefonic ca e mai comod) --> instant se primeste un nr de inregistrare si confirmare, printr.un mesaj pe telefon ;
2. in termen de 4 zile lucratoare veti fi contactat/a telefonic de un operator :
- se ofera un contract nou (prelungire automata de 24luni), pret lunar redus (4EUR), pachet tv canale cu HBO gratis pe 1 an , licenta antivirus (1 EUR extra) , echipamente noi si instalare gratuita (modificarile se aplica & sunt vizibile pe urmatoare factura lunara)
- se face programare cu tehnicianul (aduce echipamentele noi, preia aparatele vechi, se semneaza noul contract)
3. oferta primita include :
- echipamente de receptie noi + instalare gratuita
- 2 saptamani de proba gratuita la noile aparate
(se testeaza calitatea, viteza etc. - se poate renunta la oferta si se continua procesul de reziliere)
- reducere de 4EUR la abo lunar (confirmati suma in EUR la noul contract si pe factura lunara)
- 1EUR extra la Norton Security Online 1 licenta (2 luni gratuite) --> se poate desfiinta
la 13-10-2023 01:50 AM
Sfatul meu onest - dacă nu cumva ai absolută nevoie de Orange din diverse motive solide, raționale (nu sentimentale), evită Orange ca pe ciumă !
iată 2 motive solide:
1) Orange a zbârcit nasol de tot preluarea clientilor Telekom ...au imense probleme tehnice aici
2) Sectiunea myaccount pentru fiecare client *NU* se actualizează instant, live, odată cu efectuarea plăților !!!
Adică tu faci plata...dar site-ul arată în continuare, ca si cum tu datorezi aceeași factură (!!!)
la 13-10-2023 02:24 PM
Buna!
Multumesc de sfaturi si pareri . Sunt apreciate 🙂
Sharuiesc si eu info, poate ajuta pe altii :
- per total, si aici vorbesc doar de experienta mea proprie cu Orange la servicii/oferte+shop+customer service ...as zice ca e ok..
- la situatia mea actuala , pe partea de servicii fixe (tv+net), am luat in considerare starea infrastructurii in zona si am comparat alti furnizori/competitori existenti pe piata, in oras ... sunt limitata de infrastructura/zona/acoperire/putere semnal/orientare si tipul locuintei etc ...si asa am ajuns ca, in momentul actual, ORO e decent..
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor