anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce s-a scumpit abonamentul pentru televiziune?

carmela19
Junior

Bună, vreau să știu de ce s-a scumpit abonamentul pentru televiziune de la 48 de le la 58 de lei? Foarte mult cu 10 lei din prima 

15 Răspunsuri 15

delfinas
#StarMember

Carmela, bun venit in Comunitate!!!

Noi suntem clienti Orange, ca si tine, asa ca nu vedem contul tau.

Poti vedea de unde e diferenta, comparand actuala factura cu cea dinainte. Daca ai ceva vechime, poate fi o marire de 2 euro, pt care ai fost avertizata in factura anterioara.

Daca de-abia ai incheiat contractul, in prima luna iti vine si prorata, pe langa abonamentul lunar, care se plateste in avans.

In prima factura ai asa:

  • perioada de la semnarea contractului pana la data emiterii facturi (prorata)
  • perioada de la data facturii pana la urmatoarea data de facturare (abonamentul care se plateste in avans)

 

Am abonamentul la televiziune de 2 ani, timp de 2ani am platit 34,02 lei abonamentul,6,38 chirie echipament ,total factură 40,41+ TVA.de7,68 de total pachet orenge luna aprilie 48,09 apoi din luna mai sa mari abonamentul la 42,51 + chirie echipament 6,38 + TVA 9,29 deci total factură 58,18 asta este totul de pe facturile din lunile aprilie și mai .Nu este nici o înștiințare și vreau să știu de ce sa mărit sunt client la Orange de 2 ani? Nu cred că mai are rost sa continuam discuția cu mărirea abonamentului cînd toată lumea ne bagă mina în buzunare ,ex.curentul ,gazul de ce nu ar fi și orenge asta este Mulțumesc 

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Poți veni cu niste detalii suplimentare?

Ești în perioada minimă contractuala.

Este mărirea clasica de 2 euro?

Bună care mărire clasica?Eu știu că dacă se adaugă ce a in plus la o plată sau un abonament trebuie trimisă o înștiințare înainte.Da am avut abonamentul 48 de lei și acum am 58 de lei pt ce am același pachet de bază,îmi pare RAU nu înțeleg mărirea de 10 lei 

 

Repet, verifica factură curentă cu cea anterioară și vezi unde e diferența,, iar în cea de acum o lună sau două vei găsi înștiințarea, dacă e cazul măririi cu 2 euro. Doar tu poti sa-ti vezi facturile si sa gasesti datele respective.

Acuma ți-am răspuns factura pe mai este mărită și mărirea sa făcut la abonament ți-am explicat mai sus detaliat vrei sa vezi factură ?Da notificare nu este este direct marire

Uita-te mai atent pe factura anterioara. Daca nu esti de acord cu marirea, intra pe chat si cere sa vorbesti cu un operator sa te lamureasca si poate se gaseste o solutie.

Asa cum s-au marit preturile la celelalte utilitati, se maresc si in cazul asta. Si Orange are cheltuieli cu energia electrica, gazele etc.

Scuze draga mea m-am uitat cu  atenție pa facturile mele in fiecare luna și am înțeles că sunteți nevoiți să băgați și voi mina în buzunare,și soluția care ar fi ?

Care voi? Ti-am mai explicat ca noi suntem clienti Orange, ca si tine. Solutia sta intr-o discutie cu un consultant Orange.

Anonim
Neaplicabil

Dacă sunteți în afara perioadei contractuale puteți renunța oricând.

Cel mai simplu sunați la 300 si cereți detalii despre mărire și lipsa notificării.

Cu acest prilej puteți cere și o oferta pentru a obține un preț mai bun.

O zi buna!

Miha_Z
#StarMember

Buna, daca nu este vorba de nicio marire contractuala, fiindca spui ca ai verificat facturile si nu au trimis nicio notificare, vezi ca nu cumva sa ai vreo optiune care timp de 2 ani ai avut-o gratuit. Daca au trecut cei 2 ani de perioada contractuala, anumite beneficii din contract expira si se pun la plata. De aceea indicat este sa se faca prelungiri pentru a mai beneficia de anumite reduceri. 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Trebuie să vezi pe factură !

Dacă s-au împlinit 2 ani și nu ai cerut altă ofertă, te sfătuiesc s-o faci, pentru că altfel oferta inițială nu mai este valabilă și vei avea mereu majorări.

Cere altă ofertă, dacă nu ai reprelungit contractul după 24 de luni. Oferta o poți cere din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Sau pe chat Djingo :

https://www.orange.ro/servicii/chatbot/

Dacă au trecut cei doi ani de perioadă contractuală, mărirea se va face automat. Asta scrie și în contract, că ai reduceri doar pe perioada contractuală.

Deci vorbește cu ei și rezolvă!

Baftă! 

RafaHelper
#StarMember

Salut @carmela19

Un abonament se poate scumpi din mai multe motive, verifica contractul si factura atent pentru a elucida misterul. Daca nu găsești o explicație, poți lua legătura cu Orange de aici prin diferite metode, chat, apel, mesaj. Sa ne spui ce ai aflat.

DanielaH
Moderator

@carmela19, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat/ clarificat situația?