la 25-02-2023 07:15 PM
la 25-02-2023 07:32 PM
Salutare!
Îmi pare rău pentru situația neplăcută prin care treci, dar cel mai bine este să-i întrebi pe ei. Noi aici, suntem doar simpli clienți, care nu avem acces la contul tău. Poți să suni mâine la 300 sau 0374300300, apoi formezi 1-1-1-0 și întri în legătură cu ei, pe Chat din My Orange sau Chat Djingo, etc.
Baftă!
la 26-02-2023 07:39 AM
Ați sunat la 300 măcar o data?
Și cum sâmbăta îți taie TV daca ei sunt in weekend și noi nu?
Marea soluție tehnică: să rotească antena la stânga câțiva MM și să facă o scanare.
Daca aduceau zece programe în 4k și receptoare UHD ,noi nouțe, era altceva...
25-02-2023 09:40 PM - editat 25-02-2023 09:40 PM
@emanuelRO : Plata și activarea nu se produc la sincron.Pentru urgentarea activării abonamentului trimite un email cu dovada plății și codul de abonat la plati@orange.ro
Succes.
la 26-02-2023 07:41 AM
Numai tăierea se face sâmbăta in sincron cu weekend-ul
Am platit pe 21 februarie și au tăiat pe 25 ai dreptate nu e sincronizare
la 26-02-2023 07:50 AM
Mulțumesc... de luni ,in weekend mă uit pe DIGI și poate mă gândesc să renunț la Orange Romania in viitorul foarte apropiat
la 26-02-2023 07:52 AM
Dacă te referi la Digi satelit, nu te sfătuiesc. E prea slab!
la 26-02-2023 12:06 AM
Salut @emanuelRO,
Cand ai plătit ultima factură si unde?
la 26-02-2023 07:48 AM
plata on-line
Ciudat este că am două tipuri de receptoare:
Marele Alb și micu Negricios ambele Samsung.Pe modelul vechi văd toate programele,dar pe cel mic a afișat 811 din senin sâmbătă seara și pot să ascult doar Itsy bitsy radio
Au cam intrat în ceață cu mutarea satelitului...
la 26-02-2023 07:51 AM
Nu are treabă cu satelitul. Dacă nu le folosești o vreme mai îndelungată, riști să nu mai vrea. Încearcă să dai pe un canal ( Pro tv, de exemplu) și să îl ții vreo 15 minute. Dacă nu, tot la Serviciul clienți trebuie să suni.
Baftă!
la 25-02-2023 07:57 PM
Sunt pe Hellas și voi suspendați cartela,am două receptoare diferite unul e activ și celălalt e suspendat,am văzut programele până la 18 sambarat seara și pac cod 811,soluția voastră tehnică este sa rotiți mecanic o antenă și să dați căutare automată.De aceea cereți un 1 euro în plus că sa va plimbați cu mașina după ciubuc.
Numai românii muritori de foame cerșesc! Rușine să vă fie !
La 300 sunt sunt numai roboței cu cine să discuți serios!?
la 25-02-2023 08:23 PM
Salutare!
Îmi pare rău pentru situația ta, dar încearcă să suni la 300, apoi 1-3-2 ( ascultă robotul) chiar dacă te poate identifica și Gia, cu ultimele 6 cifre din CNP.
Această combinație este pentru asistență și poți încerca și acum. Eu am sunat și la 22.00 seara.
Baftă!
la 25-02-2023 08:51 PM
Emanuel, ne pare rau pt situatia in care te afli, dar te rugam sa iti continui topicul deschis mai devreme, nu mai deschide altul daca e vorba de aceeasi problema!
la 26-02-2023 07:11 AM
chiar nu vă înțeleg,ar trebui să îmi dați banii pe perioada suspendării serviciului!
Nicio grabă 200 de lei pe lună nu va ajung?Reducem la aproape de zero în curând.Facetl lucruri la care nu mă așteptam.Ati zis că nimic nu se schimbă până în aprilie 2023.
Faceți recensământul clienților?
Vizite la domiciliul clientului?
Nu pot sa uit primele receptoare cu cenușă pe care le-am primit în Olt.
Acum ar trebui sa reziliez contractul și după ce va trece soluția tehnică să refac contractul cu echipamente noi!
Sunteți niște scumpi!
la 26-02-2023 07:20 AM
vor fi 9 zile până la reducerea serviciilor alese!
Ați auzit de criza generată de toate?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor