anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum returnez google chromecast

CristinaB1
Junior entuziast

Buna ziua,

Am un abonament Orange, fost Telekom în care dețin și Google Chromecast. Întrucât am început sa platesc în factura chromecast-ul,am reziliat contractul și am rămas doar cu net și telefon.

Trebuie sa returnez Google Chromecast însă nu am orange shop în oraș ci abia la 50 km distanta si nu vreau sa pierd timp inutil . Întrebarea mea, il pot trimite prin curier? Am o adresa de la Orange însă mă gândesc să nu fac vreo greșeală.

E aceasta adresa corecta : Orange Communication România, Str. Drumul Taberei, nr 41-43, et 3  sect 6, Bucuresti, 061361?

Mulțumesc!

1 Soluţie acceptată‚

Salut,

Returul echipamentelor Orange Romania Communications se poate face prin mai multe modalități:

  • După reziliere, clienții vor primi un SMS în care vor regăsi enumerate toate echipamentele pe care trebuie să le returneze. În maximum 2 zile de la primirea mesajului, vor fi contactați telefonic de către un curier Cargus pentru a prelua echipamentele de la adresa comunicată la momentul transmiterii cererii de reziliere. Acesta este un serviciu oferit gratuit. Echipamentele pot fi predate curierului Cargus fie de titularul abonamentului, fie de o altă persoană.
  • În cazul imposibilității predării echipamentelor către curierul Cargus, clienții pot merge în oricare dintre magazinele Orange Romania Communications (https://www.orange.ro/shops ) - cele marcate pe hartă cu mov - pentru returnarea gratuită a echipamentelor.
  • Returnarea echipamentelor se poate fase și prin orice serviciu de curierat (cost suportat de client), achitând taxa aferentă acestui serviciu, la adresa punctului de colectare: CTDI ROMANIA SRL: Strada Buiacului nr 2, Corp Logicor Clădirea B, Unitățile B2/B6, intrare B6, 077135, Mogoșoaia, Ilfov. NU este posibilă predarea personală la locație.

 

Mai multe detalii aici - https://www.orange.ro/help/cum-returnez-echipamentele-daca-sunt-client-orange-romania-communication-...

Vizualizare soluţie în postul original

48 Răspunsuri 48

Mulțumesc, dar eu fac comanda prin colete online. La nr de telefon, ma refeream la un nr de tel al destinatarului, aici Orange. Ei mi.au dat adresa dar nu am niciun nr de tel și fără acesta nu pot face comanda de curier. Trebuie sa sun iarăși la ei, mâine căci nu știu ce nr sa trec. Ei au zis sa trimit fie Cargus sau Dpd căci știu locația. Dar fără nr de tel nu pot comanda curier.

Aaa, scuze. Credeam ca zici se numar de telefon de la firma de curierat. Intr-adevar, ai nevoie de un nr de telefon de contact... Am omis acest aspect.

Client Orange

Da, ce sa fac, îmi bat capul.  Ii sun iarăși mâine. 🤦‍♀️ 

Mulțumesc frumos pt răspuns!

Cu placere! Te asteptam, speram cu vesti bune, in Comunitate! 🙂

Client Orange

Blue12
Senior

Buna!

Chiar saptamana aceasta am predat si eu Chromecastul. Iata ce trebuie sa faci:

Mai intai depui o cerere de reziliere semnata si insotita de o copie dupa buletin impreuna cu mentiunea "Sunt de acord cu furnizarea acestei copii catre Orange Romania Communications S.A." la adresa de email rezilieri@orange.com. In 30 de zile abonamentul pentru Chromecast se va rezilia. Un consultant te va contacta sa iti faca o contraoferta, ii spui politicos ca nu doresti deoarece nu ai nevoie de acest serviciu. La sfarsitul celor 30 de zile de la data la care depui cererea, Chromecastul trebuie expediat la adresa:

ORANGE, Ciorogârla, jud. Ilfov, autostrada Bucuresti-Pitesti, km13, cladirea CTPark-B4. Telefon de contact 0374300300.

Nu poti preda echipamentele de la fostul Telekom decat intr-un magazin ORNGE ROMANIA COMMUNICATIONS, adica un magazin fost Telekom devenit Orange. Sunt cam rare aceste magazine, eu ar trebui sa merg 300 km ca sa dau de unul. Cei din Orange Shop nu te pot ajuta, doar la adresa de mai sus se poate expedia Chromecastul, dar numai dupa rezilierea abonamentului. 

P.s. In colet sa pui o copie dupa factura, ca angajatii depozitului sa iti poata identifica datele personale si respectiv, contul.

CristinaB1
Junior entuziast

Mulțumesc, am sunat la ei și mi.au dat nr 0219330. Asa l.am pus.

Și în colet ce factura? Ca eu am făcut comanda pe numele titularului( tatăl meu) însă adresa de facturare e pe numele meu. Nu m.am gândit ca trebuie sa pun ceva în colet în afara chromecastului. 🤦‍♀️🤦‍♀️

Stai asa. Cei de la Orange ti-au dat ca numar de contact pentru predarea dispozitivului numarul de centrala al firmei de curierat? :)))) Imi si imaginez reactia curierului. O sa fie...priceless. :))

Factura cred ca o poti gasi in contul My Orange (sectiunea Comenzile Mele) al celui care a facut comanda. Ai aici un link direct. Dar trebuie sa fie contul de pe care s-a facut comanda.

Client Orange

Nu e nevoie de nr de telefon de contact pt curier. Orice curier stie ca la depozite se livreaza coletele la receptie.

CristinaB1
Junior entuziast

Mulțumesc, sper sa fie în regula. Tocmai de aia, am ales dpd pt ca cei de la Orange au spus ca ei știu locația depozitului. Vom vedea.

Va fii bine. Si eu m-am stresat, sunt la a doua reziliere cu returnare de echipamente, deja capat experienta 🙂 

Poti alege orice curier, toti se descurca. Sa urmaresti awb-ul, iar cand arata ca a fost livrata comanda fa-i un screenshoot. Asta ca sa nu zica cineva ca nu au fost primite si sa te taxeze suplimentar.

In colet pui factura pe numele caruia este abonamentul de Chromecast. Nu conteaza numele de pe colet

CristinaB1
Junior entuziast

Am pus o factura veche în colet. Sper sa fie ok. Mi se pare complicat oricum.

 

Mulțumesc frumos pt răspunsuri.

CristinaB1
Junior entuziast

Bună! Tu ai contract tot fost Telekom? Tocmai ce am primit mesaj ca cei de la dpd au încercat livrarea dar nu au reușit. Am schimbat nr de tel cu cel pe care mi l.ai dat. Dar sincer, cred ca mi.l trimit înapoi.  Ma iau toți nervii, timp și bani cheltuiți aiurea.

Da, tot client fost Telekom sunt. Nu stiu de ce nu au reusit livrarea.... Eu am livrat cu Fan. Eventual, daca ti-l trimit inapoi, suni la 300 si soliciti sa vina echipa tehnica dupa el. Nu vor vrea sa vina, dar sa insisti. Sau incerci sa-l trimiti cu alt curier

CristinaB1
Junior entuziast

Am sunat la Dpd, cică au reprogramat pt mâine. Sa trimit din nou nu mi se pare normal.  Sa dau iarăși 20 lei pe livrare. Timp pierdut și bani pierduți. I sa fac o sesizare la Orange si aia e. Ca operatorul lor mi.a dat nr greșit.