la 26-11-2024 03:22 PM - editat ultima oară la 02-12-2024 04:27 PM de MihaelaA
Buna ziua! Mai este posibil sa vorbesc cu o persoana reala de la suport tehnic/deranjamente? Sunasem aseara in legatura cu o problema insa nu am avut nici o optiune de a discuta cu cineva iar robotul a facut automat o programare pentru tehnicieni, fara vreun detaliu despre deranjamentul avut.
la 26-11-2024 03:34 PM
Salutare!
Formezi 300 și când te întreabă Djia ce dorești, cauți o descriere cât mai exactă și zici că dorești să intri în legătură cu un consultant.
De regulă, se mai formează și combinația 5-2-0.
Baftă!
la 26-11-2024 03:34 PM
Salutare!
Formezi 300 și când te întreabă Djia ce dorești, cauți o descriere cât mai exactă și zici că dorești să intri în legătură cu un consultant.
De regulă, se mai formează și combinația 5-2-0.
Baftă!
26-11-2024 04:11 PM - editat 26-11-2024 04:22 PM
Salut,
Poți încerca prin chat din aplicația my Orange solicitand transferul către un operator uman (tastezi transfer și enter X2).
Sau din browser aici.
În linkul de mai jos găsești toate modalitățile de contact.
https://www.orange.ro/contact/
Telefonic tot ce trebuie sa faci ca sa treci de djia este să răspunzi transfer operator atunci când ești întrebat de motivul apelului (vei fi întrebat de 2 ori).
la 27-11-2024 09:55 AM
@silviup, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor