la 12-10-2022 02:16 AM - editat ultima oară la 12-10-2022 08:44 AM de DanielaH
Decodorul telekom s-a stricat. Am alt decodor dar cand introduc cardul imi da eroare 14. Cardul nu este imperecheat cu acest decodor. Intrebarea este cum le imperechez?
la 12-10-2022 07:04 AM
Imperecherea cartela + decodor se face de Orange pentru a evita situatiile de "facut picioare" la aparatura in custodie. Asa fac toti (Vodafone, Digi si chiar si Telekom facea asta din cate stiu).
Poti suna la relatii clienti si roaga-i sa le imperecheze (sper ca se pot vedea in sistemul lor seria cartelei in ce dispozitiv este).
la 12-10-2022 05:44 AM
Salutare!
Nu cred că poți s-o faci tu, ci trebuie cerut ajutor la suport prin Chat Djingo sau la 300 ( 0374300300, din orice rețea națională).
Baftă!
la 12-10-2022 07:04 AM
Imperecherea cartela + decodor se face de Orange pentru a evita situatiile de "facut picioare" la aparatura in custodie. Asa fac toti (Vodafone, Digi si chiar si Telekom facea asta din cate stiu).
Poti suna la relatii clienti si roaga-i sa le imperecheze (sper ca se pot vedea in sistemul lor seria cartelei in ce dispozitiv este).
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor