Apel Wi-Fi nu merge dupa preluarea de la Telekom

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-07-2022 01:31 AM
De cateva luni am fost preluata de Orange, de la Telekom, pentru ca pe langa abonamentul de telefon mobil, aveam si internet fix.
Sincer nu m-am bucurat, pentru ca in zona mea am semnal 0 (zero) in reteaua Orange.
Pentru ca mai am ceva timp de contract si nu pot sa ma portez fara penalitati, am incercat sa activez apelul Wi-Fi, dar nu merge, desi telefonul meu apare in lista de telefoane compatibile - iPhone 7 - cu softul desigur la zi.
Cine ma poate ajuta?
Sincer nu m-am bucurat, pentru ca in zona mea am semnal 0 (zero) in reteaua Orange.
Pentru ca mai am ceva timp de contract si nu pot sa ma portez fara penalitati, am incercat sa activez apelul Wi-Fi, dar nu merge, desi telefonul meu apare in lista de telefoane compatibile - iPhone 7 - cu softul desigur la zi.
Cine ma poate ajuta?
5 Răspunsuri 5
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-07-2022 02:50 AM
Salut! Intra in legatura cu un operator pe chat-ul din My Orange sau suna la 300 intr-o zona cu semnal sa activeze ei optiunea din sistem. Si daca nu functioneaza serviciile poti renunta oricand la ele, fara penalitati si sa treci pe cartela PrePay pentru a pastra numarul de telefon, dupa care sa te portezi, chiar daca esti in timpul perioadei minime contractuale. Trebuie sa faci o cerere scrisa in care sa detaliezi problemele si ce doresti, o scanezi si o trimiti pe adresa de mail serviciul.clienti@orange.ro, iar in 30 zile ar trebui sa se rezolve. Eu asa am reusit sa rezolv

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-07-2022 08:40 AM
Salutare!
Da, dacă nu este semnal, lucru ce nu este din vina ta, poți rezilia fără probleme într-un Orange Shop, din My Orange ( secțiunea Contact/ Asistență) sau de pe email la serviciu.clienti@orange.ro.
Știu destui de la Orange Romania Comunications care nu au acces la apel wifi și la volte.
Baftă!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-07-2022 09:39 AM
Poate o inlocuire de sim sa rezolve problema asta...? Nu stiu. E un topic inca nou. Dar da un telefon si vezi daca se poate face direct din sistem sau ce variante iti propun cei de la relatii clienti.
Client Orange

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-07-2022 11:08 AM
Clienții OROC nu au acces la volte și vo-wifi chiar dacă își schimbă simul. Nu s-a rezolvat, încă, această problemă.
https://comunitate.orange.ro/questions/2954370-schimbare-sim-numar-orange-romania-communications
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-07-2022 01:54 PM
In primul rand, trimite o reclamatie la adresele de mail indicate de colegi (sau https://www.orange.ro/contact/ ). Cand primesti raspunsul, actionati in consecinta (ori la bal, ori la spital). O reziliere inaintea unui raspuns Orange se poate interpreta ca reziliere unilaterala (si nu e cazul (contextul) in situatia de fata) cu penalizarile de rigoare.
