la 18-06-2024 06:59 PM - editat ultima oară la 19-06-2024 08:29 AM de DanielaH
Bună seara. De 3 ori am încercat sa vorbesc cu cei de la România Comunication și de trei ori mi-au răspuns dar m-au lăsat sa vorbesc singur după care apelul s-a închis. Sa va fie rusine. Am internetul nefuncțional de câteva zile.
la 18-06-2024 07:05 PM
Salutare!
Orange Romania Comunication nu mai există. Orange România este singura firma după absorbția celor două. Folosește metodele de contact actualizate din partea de jos a oricărei pagini Orange.
la 18-06-2024 07:19 PM
Am sunat. Am vorbit. Mi-sa făcut legătură și apoi ......liniște. Nici măcar nu au ascultat problema.
la 18-06-2024 07:25 PM
https://www.orange.ro/contact/
Folosește cu încredere. Vei avea ceva scris și vei fi contactat.
18-06-2024 07:32 PM - editat 18-06-2024 07:47 PM
Salutare!
Să nu fi vorbit cu Asistentul virtual Gia, care este un fel de robot și care are rolul de a te îndruma.
Poți să le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 punctulețe din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne ( Transfer operator)
Sau din Chat Djingo:
https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
Sau din secțiunea Contact ( mai jos in pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj):
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!
la 18-06-2024 07:39 PM - editat ultima oară la 19-06-2024 08:31 AM de DanielaH
Salut Vio. Nu vreau sa fiu nesimtit dar cred ca știu diferența dintre a vorbi cu un robot și cu un om. după ce am vorbit cu operatorul ce mi-a preluat apelul a zis ca ma transfera mai întâi către departamentul. tehnic și mai apoi către comercial. De acolo mi s-a răspuns și după ce le-am spus ce problema apelul s-a inchis🤣🤣🤣
la 18-06-2024 07:41 PM
Le-am scris pe site. Va multumesc pentru sfat
la 18-06-2024 07:49 PM
Îmi pare rău să aud că s-a întâmplat așa !
Cred că este mult mai bine că le-ai scris!
Succes!
la 18-06-2024 10:29 PM
Salut! Pe lângă apelul telefonic ai luat contact cu Orange și prin secțiunea Contact de pe site și din aplicatia My Orange.
la 18-06-2024 10:49 PM
Buna seara!!!
Ai verificat cablurile, mufele, ai restartat routerul? Ce tip de conexiune ai si in ce zona stai? Vecinii au aceeasi problema cu internetul?
la 20-06-2024 12:29 PM
Buna Argesgold,
S-a rezolvat problema? Totul este in regula acum cu serviciile de internet?
Zi faina sa ai!🌞
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor