anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Contract NERESPECTAT de Orange!!!

MaiaB
Junior

Ce faci daca închei un contract cu Orange in 2 locații. In București se rezolva, in jud. Constanta unde trebuia să fie schimbat cablul existent din 2012 cu cel de fibra optica, NU!!!

 

48 Răspunsuri 48

GreenArrow
Explorator entuziast

Eu locuiesc în Constanța în Tomis nord și am fibră optica de la Orange prin infrastructura OROC și nu au fost probleme pana acuma, serviciile fixe au funcționat impecabil. Sunt client de 4 ani

Nu generaliza ca dacă la tine este praf înseamnă că în absolut tot orașul este rețeaua praf.

Dacă și suportul tehnic ar fi la nivelul celor de la digi ar fi rețeaua perfectă. 

Daca la tine este bine nu înseamnă că peste tot e bine.🙂

Îți ofer serviciile fixe 4g din zona.

GreenArrow
Explorator entuziast

Aceeași chestie este valabila și în cazul tău, dacă la tine este totul jale nu înseamnă că peste tot e la fel. 

Tu ai generalizat și ai spus ca în tot orașul e jale 

La nivel general așa este doar că tu ești un caz fericit.

Mai vorbim la primul deranjament.

GreenArrow
Explorator entuziast

Pe partea de suport tehnic am și zis ca digi este cel mai bun. La digi am sunat odată la ora 20  pt un deranjament și într-o ora aveam deja echipa acasa. La Orange nu știu dacă vom vedea vreodată asa ceva

 

Trixen
#StarMember

Salutare,
Eu sunt mai imprastiat de fel si nu stiu contextul. Oare ne poti povesti putin mai multe despre situatia pe care o intampini, te rog?
Am inteles doar ca ai incheiat un contract cu Orange pentru internet in doua locuri, unul in Bucuresti, celalalt in judetul Constanta pe undeva (urban? rural?). Contractul a fost incheiat de curand sau discutam de contracte vechi? (ai mentionat 2012)

Presupun ca sunt doua contracte diferite, cate unul pentru fiecare punct de instalare, incheiate recent.

In contract, ce fel de servicii sunt stipulate pentru adresa din Constanta? (sigur scrie fibra optica?)
Contractul a fost incheiat online/prin telefon sau fizic intr-un punct de prezenta Orange? In mod normal se verifica adresa instalarii pentru a se asigura ca pot furniza serviciile mentionate in contract (din proprie experienta o zic, ca la mine nu aparea in sistem adresa si au trimis tehnician pe teren la insistentele mele, pentru ca aveam vecini cu serviciile instalate si stiam ca exista).

Am prieteni in zone rurale din mai multe judete care au trecut de pe vechea infrastructura Telekom pe fibra optica de la Orange. Procesul a fost ceva mai anevoios (a durat intre 1 si 2 luni), dar s-a rezolvat si sunt multumiti de servicii.

Multumesc pentru rabdare si imi cer scuze pentru multele intrebari adresate. Pur si simplu incerc sa definesc si sa inteleg corect situatia. Poate, intelegand exact despre ce este vorba, se gasesc si rezolvari. 🙂

Contractul a fost încheiat în feb. 2024, exista in vecini, deci peste drum, fibra optica 

Iar dupa incheierea contractului a venit tehnicianul sa instaleze? A tras fibra si a facut teste atunci, la instalare?
Vorbim despre niste servicii care nu au fost instalate sau despre servicii instalate si nefunctionale?
In principiu, ce as face eu:
- servicii care nu au fost instalate: sesizare la Orange cu rugamintea de a verifica situatia si a imi oferi o data de instalare
- servicii care au fost instalate (deci au mers corespunzator macar la momentul instalarii): sesizare la departamentul tehnic ca serviciile nu functioneaza corect.

Ai incercat sa faci astfel de sesizari? Daca da, ce ti s-a comunicat?

In București așa au făcut 

In Corbu Constanta REFUZA sa trimită echipa!!!

Ce este de făcut în afară de reclamații la ANPC și ANCOM????😠

Iti multumesc pentru detalii.
Este important sa ai numarul de sesizare. Ai primit vreun raspuns in scris la sesizarea ta? Daca da, care este acela?

Din experienta iti spun, si ANPC/ANCOM te vor intreba in primul rand daca ai incercat sa rezolvi amiabil, iar numarul de sesizare este dovada ta.
Tot din experienta iti spun, am patit ceva similar cu Digi. Am o multitudine de sesizari scrise si nici pana in ziua de azi nu mi-au raspuns (au trecut deja 5 ani). Numar de inregistrare si toate cele. M-au sicanat la telefon si prin scrisori pana cand le-am explicat ca ori ne vedem in instanta, ori le fac plangere pentru hartuire. Stiu, nu e ce vrei sa auzi, dar cu totii dau rateuri din cand in cand 🙂

Interesant ne poți ce fel de probleme ai avut cu Digi și cum ai rezolvat intr-un final.

Informațiile ar fi utile.

Eh.. aveam servicii fixe si mobile in Bucuresti si in Timis. Am fost in magazin si am cerut mutarea unui numar de telefon de pe Timis pe Bucuresti. Eram cu copiii, eram agitat, nu am vazut ca pe cerere apareau si serviciile de internet fix (pe care le aveam deja in Bucuresti, nu aveam ce face cu doua), asa ca am semnat.
Aproape zilnic i-am sunat sa le cer corectarea, ca e vorba doar de telefonul mobil. Am fost si in magazin. Parca le-am dat si pe mail (cu numar de inregistrare al sesizarii, desigur). Nimic. Trei saptamani mai tarziu au incercat sa vina fizic sa imi mai traga o fibra in Bucuresti, moment in care am refuzat instalarea. Doua zile mai tarziu am ramas fara internet la Timis. Iar sunat, iar facut sesizari - era problema de doua clickuri in sistem, atata tot. Nu se schimbase fizic nimic.
Evident, nu s-a rezolvat. M-am enervat, am mers cu toate echipamentele si am reziliat tot, fix si mobil. Am platit taxe, despagubiri, abonamente de toate felurile. Am platit pe loc cat plateam pe mai bine de un an de zile daca le lasam asa.
Doua luni mai tarziu, factura pentru taxe. Inca o luna, inca o factura pentru taxe.
Le-am zis ca sunt de acord sa le platesc daca imi ofera un desfasurator (un amarat de Excel) cu ce am platit ca taxe si despagubiri prima data si ce vor sa le mai platesc. Nu am primit asa ceva niciodata. Cel mai cuprinzator raspuns a fost "conform contract".

M-au sunat in disperare - de fiecare data le-am zis sa imi dea desfasuratorul si, daca este cum zic ei, le platesc. Mi-au trimis scrisori; la cateva am trimis mail cu scanarea si i-am rugat sa imi explice detaliat ce vor sa le platesc. Am ajuns la recuperari creante - acolo iar mailuri si telefoane, dar eu mi-am pastrat povestea, ca recunosc debitul doar daca mi-l pot justifica. Doar mai platisem o tura de taxe si despagubiri.
Am primit pana si scrisoare de la executor (scris cu pixul "PE BUNE!" pe plic, de am inceput sa rad) ca bam! imi pun poprire. Cine stie putina legislatie, stie ca executorul te poate executa doar in baza unei hotarari judecatoresti - deci la mine nu se poate, pentru ca nu am ajuns la judecata. Desi eram la capatul rabdarilor si le-am zis ca daca vor banii fara sa imi dea justificare, ii invit in instanta.
In cele din urma, le-am zis frumos ca daca nu inceteaza, merg la politie pentru hartuire. Ei sunt incompetenti, iar eu nu sunt de acord sau obligat sa suport nesimtirea lor. M-au lasat in pace de vreun an.
Mai intru din cand in cand, la misto, doar sa vad ca am cateva sute de lei datorie la ei pentru taxe si despagubiri. Rad si le doresc sa faca profit cu cine vor ei, ca de la mine nu vor vedea banii pana nu imi explica detaliat de ce ii merita. 🙂

O situație mai complicata cu o neatenție a clientului și o lipsă de înțelegere din partea furnizorului (nejustificată as zice).

Mulțumesc pentru informațiile oferite.

De aceea este important sa ne alocam un timp suficient pentru a semna  contractul chiar dacă agentul ne grăbește deoarece ulterior situația poate degenera.

Absolut. Si consider ca mi-am "spalat pacatele" cand mi-am asumat eroarea si am platit prima tura de despagubiri si taxe. Daca ma stiam curat, o refuzam pana in panzele albe.
Nu am inteles de unde atata nepasare la Digi: aproape o luna de zile au ignorat o rugaminte simpla de a anula o modificare care urma a fi implementata. Un click, vorba aia. Cu  mers in magazin sa semnez orice este necesar, sa nu se poata spune ca nu poate confirma identitatea titularului de contract. Nici macar nu era vorba de serivicii noi (deci nici macar nu pot suspecta potentialele comisioane). Nepasare.
Iar apoi, am refuzat instalarea si m-au sunat sa ma intrebe ce s-a intamplat. Am spus. "Se rezolva". Liniste.
Apoi, dupa ce m-au lasat fara internet si le-am dat ultimatum de 3 zile sa revenim la setarile anterioare, de ce m-au ignorat? E greu sa nu o iei personal cand treci prin asta; vorba aia, am interactionat cu zeci de angajati diferiti, nu cu unul-doi.
Copiii ma sunau ca nu le merge netul, eu eram la Bucureti la job si nu puteam sa le fac nici macar un amarat de hotspot. Trist.

Morala povestii? Indiferent cat de bun este un furnizor, vei gasi angajati care nu ii fac cinste. Indiferent cat de slab e un furnizor, vei gasi angajati care fac imposibilul sa te ajute.

Uite, instalarea de la ultimul meu contract pentru servicii fixe de la Orange a fost facuta de un om... hai sa fim diplomati si sa zicem nepasator si neglijent. Nu sunt multumit de calitatea muncii sale. Dar am suficienta vechime aici sa stiu ca nu reflecta serviciile Orange, per ansamblu. Mi-am facut singur mai bine, pe banii mei, pe munca mea, pe timpul meu.
Am sau am avut servicii (fixe si/sau mobile) de la toti furnizorii. Exista doar "furnizorul cel mai potrivit pentru nevoile mele", nu "cel mai bun furnizor". 🙂
Facem ce putem sa fie bine, sa nu fie rau, cum s-ar zice. 😆

Si gata, ca spamez de tot acest topic. Scuzeeeee....

Mulțumesc frumos pentru răspuns .

Deocamdată nu am decât numerele de înregistrare, cu greu obținute,...va rugam sa incercati mai târziu...😠😠😠 

Ce sa rezolvi amiabil in cazul meu???

Respecți pașii, încerci să nu te enervezi (prea mult) și mergi înainte