la 15-07-2025 11:56 PM - editat ultima oară la 16-07-2025 08:34 AM de DanielaH
buna, sunt in Germania de ceva timp, am abonament la orange si de 2 saptamani nu mai functioneaza cartela, iar in aplicatie imi apare cost date roaming, ce pot face?
la 16-07-2025 12:47 AM
Salutare!
Cel mai probabil esti in roaming de ceva timp, folosind serviciile Orange mai mult decat in tara.
Detalii cu exemple gasesti aici: https://www.orange.ro/docs/roaming/pdf/04-2024/Ghid_Roaming_Abonament-aprilie-2024.pdf
Daca asta e situatia, nu prea ai variante. Poti sa il folosesti in continuare si sa platesti mult sau poti sa iti iei o cartela locala. In general se recomanda cartele locale.
Politicile de utilizare rezonabila au fost gandite tocmai pentru ca utilizarea serviciilor sa fie preponderent in tara de origine, nu in roaming.
In ceea ce priveste functionarea cartelei, ne poti spune in ce fel nu functioneaza? Nu te poti conecta la nicio retea? Primesti vreo eroare?
In mod normal cartela nu se dezactiveaza. Serviciile iti apar active in MyOrange?
la 16-07-2025 05:48 AM
Salutare!
Pentru că te afli de ceva timp în Germania, este posibil ca traficul tău de date în roaming să fi depășit consumul realizat în România. Conform politicii de utilizare rezonabilă în roaming, acest lucru poate duce la aplicarea unor tarife suplimentare.
Ai primit un mesaj de notificare din partea Orange, care să te informeze că urmează să fii tarifată la prețurile standard și că nu mai poți beneficia de resursele de date incluse în abonament?
Te rog să verifici în aplicația MyOrange care este valoarea costului suplimentar pentru date în roaming. Dacă observi un cost ridicat, este posibil să fi atins o limită si pentru a continua folosirea serviciilor este necesară o confirmare..
https://www.orange.ro/roaming-abonament/data-traffic-control/
la 16-07-2025 06:10 AM
Salutare!
Cred că ai depășit limita de utilizare rezonabilă a internetului în roaming și în acest caz, poți folosi wifi și un prepay local, dar trebuie să și plătești ce ai de plată la costurile suplimentare, pentru că probabil ai o sumă mai mare de plată și ți-au blocat abonamentul.
Este bine să folosești ceva local, pe viitor, pentru că roamingul pe abonamente și / sau cartele este pentru perioade scurte ( maxim vreo 2-3 luni), nu pentru a sta mult timp într-o altă țară.
Succes!
la 17-07-2025 10:54 AM
@Sonia14, te așteptăm să revii cu mai multe detalii. De cât timp folosești serviciile în roaming?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor