anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme primire apeluri roaming

Vladutvld
Junior entuziast

Buna.am o problema in afara țări nu pot fi sunat doar pot sa sun si am vorbit cu operatori orange si nimeni nu stie care este problema daca a mai intampinat cineva asa ceva si stie ce ar putea fi.multumesc

29 Răspunsuri 29

delfinas
#StarMember

Vladut, bun venit in Comunitate!!!

Incearca sa restartezi telefonul si apoi sa alegi manual reteaua din tara in care te afli, nu automat, poate gasesti una care sa accepte apeluri.

Pololică
#StarMember

Salutare!

Verifica in telefon daca ai restrictii la apelurile primite (la setari apeluri).

Am verificat si la apeluri primite in roming este dezactivat si nu pot sa activez deoarece imi cere o parola din 4 cifre

Numarul face parte dintr-un abonament cu mai multe numere administrat de altcineva (alt titular)? Daca este asa, s-ar putea sa fie nevoie de acordul acelei persoane (de fapt, sa ofere codul de acces).

PS: mi se pare ciudat ca ai parolata primirea de apeluri in roaming. De obicei e invers (sa nu poti sa dai telefoane)

Cartela este prepay si acum sambata am schimbato ca am crezut ca este problema cartela dar tot asa face si cu asta si doar in afara țării am probleme

Incearca sa pui codul PIN al cartelei. Ar trebui sa mearga.

Am incercat si da eroare de retea

FLo1
#StarMember

@Vladutvld: Salut. Schimbă operatorul de rețea la care ești conectat. Scenariul descris pare posibil pe VoLTE /VoWIFI, sau mai ales utilizând alt SIM pentru date în paralel cu acesta. Te așteptăm cu vești bune. 

Vladutvld
Junior entuziast

Salut.am tot schimbat toti operatorii de retea cu care ma puteam conecta am si dezactivat si activat apelul 4G dar tot nu merge..deci pur si simplu nu stiu ce sa mai fac

Dacă îți merg datele mobile, sa te sune pe WhatsApp.

MihaiC99
Campion

Salut! Ai apucat să testezi SIM-ul într-un alt telefon? Presupun că ai încercat deja să resetezi setările de rețea sau să ștergi datele aplicației de apelare (inclusiv cele cache). Dacă problema persistă și pe un alt dispozitiv, ar trebui să contactezi serviciul clienți prin chatul din aplicație sau telefonic pentru asistență suplimentară.

Salut.am incercat si pe alt telefon si tot nu merge. Am sunat si la serviciu clienti si cica la ei apare totul in regula

Eu zic sa mai încerci și să ceri transferul către departamentul tehnic sau le ceri sa deschidă o sesizare pentru a fi contactat ulterior de aceștia.