la 16-07-2025 10:20 AM - editat ultima oară la 22-07-2025 11:52 AM de DanielaH
Buna.am o problema in afara țări nu pot fi sunat doar pot sa sun si am vorbit cu operatori orange si nimeni nu stie care este problema daca a mai intampinat cineva asa ceva si stie ce ar putea fi.multumesc
la 16-07-2025 10:29 AM
Vladut, bun venit in Comunitate!!!
Incearca sa restartezi telefonul si apoi sa alegi manual reteaua din tara in care te afli, nu automat, poate gasesti una care sa accepte apeluri.
la 16-07-2025 10:41 AM
Salutare!
Verifica in telefon daca ai restrictii la apelurile primite (la setari apeluri).
la 16-07-2025 10:48 AM
Am verificat si la apeluri primite in roming este dezactivat si nu pot sa activez deoarece imi cere o parola din 4 cifre
la 16-07-2025 10:53 AM
Numarul face parte dintr-un abonament cu mai multe numere administrat de altcineva (alt titular)? Daca este asa, s-ar putea sa fie nevoie de acordul acelei persoane (de fapt, sa ofere codul de acces).
PS: mi se pare ciudat ca ai parolata primirea de apeluri in roaming. De obicei e invers (sa nu poti sa dai telefoane)
la 16-07-2025 11:11 AM
Cartela este prepay si acum sambata am schimbato ca am crezut ca este problema cartela dar tot asa face si cu asta si doar in afara țării am probleme
la 16-07-2025 11:53 AM
Incearca sa pui codul PIN al cartelei. Ar trebui sa mearga.
la 16-07-2025 12:00 PM
Am incercat si da eroare de retea
16-07-2025 12:08 PM - editat 16-07-2025 12:16 PM
https://www.orange.ro/servicii/optiuni-de-apel/
Incearca pasii de aici.
EDITARE:
Incearca din versiunea WEB la Setari SIM.
la 16-07-2025 01:03 PM
@Vladutvld: Salut. Schimbă operatorul de rețea la care ești conectat. Scenariul descris pare posibil pe VoLTE /VoWIFI, sau mai ales utilizând alt SIM pentru date în paralel cu acesta. Te așteptăm cu vești bune.
la 16-07-2025 01:48 PM
Salut.am tot schimbat toti operatorii de retea cu care ma puteam conecta am si dezactivat si activat apelul 4G dar tot nu merge..deci pur si simplu nu stiu ce sa mai fac
la 16-07-2025 01:59 PM
Dacă îți merg datele mobile, sa te sune pe WhatsApp.
16-07-2025 02:41 PM - editat 16-07-2025 02:47 PM
Salut! Ai apucat să testezi SIM-ul într-un alt telefon? Presupun că ai încercat deja să resetezi setările de rețea sau să ștergi datele aplicației de apelare (inclusiv cele cache). Dacă problema persistă și pe un alt dispozitiv, ar trebui să contactezi serviciul clienți prin chatul din aplicație sau telefonic pentru asistență suplimentară.
la 16-07-2025 02:48 PM
Salut.am incercat si pe alt telefon si tot nu merge. Am sunat si la serviciu clienti si cica la ei apare totul in regula
la 16-07-2025 02:52 PM
Eu zic sa mai încerci și să ceri transferul către departamentul tehnic sau le ceri sa deschidă o sesizare pentru a fi contactat ulterior de aceștia.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor