anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Roaming Yoxo Down?

Roxa23
Începător
De ce nu merge apelul vocal in roaming YOXO? De cateva ore nu se poate efectua niciun apel si nici nu pot folosi internetul !
Se poate putina transparenta?
Aplicatia vad ca este in picioare, alte dati era si aplicatia jos si nu se putea folosi niciun serviciu !
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
Ai activat cumva opțiunea de 100 GB pentru acces roaming înainte de data de facturare? Daca da, această opțiune expiră odată cu reînnoirea abonamentului. Mai avem aici un topic similar, poate te ajută: https://comunitate.orange.ro/questions/2750322-valabilitate-optiuni-yoxo Fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail.

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

DanielaH
Moderator
@Roxa23, în ce țară ești? Ai încercat să selectezi manual altă rețea?

Roxa23
Începător
Buna Daniela, in Malta sunt! Am selectat manual si a mers totul ok pana ieri cand a coincis si cu data de facturare a abonamentului Yoxo… de atunci nu mai pot folosi apeluri in roaming chiar daca am un abonament valid

DanielaH
Moderator
Ai activat cumva opțiunea de 100 GB pentru acces roaming înainte de data de facturare? Daca da, această opțiune expiră odată cu reînnoirea abonamentului. Mai avem aici un topic similar, poate te ajută: https://comunitate.orange.ro/questions/2750322-valabilitate-optiuni-yoxo Fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail.