la 18-03-2025 01:33 AM
Salutare ma puteti ajuta cu un răspuns vă rog ?
Sunt plecat din tara de vreo 7 luni si în tot acest timp mi-am încarcat contul cu optiuni roaming . Doar ieri mi sa întamplat sa îmi mearga datele mobile , în rest nimic . În schimb apelurile functioneaza . Am facut toate procedurile si nu merge .
la 18-03-2025 05:47 AM
Salutare!
Probabil că ai depășit limita rezonabilă de date în roaming. Nu prea ai ce să faci până nu folosești acel număr consistent și în țară , decât să încarci doar cu credit, ceea ce este foarte costisitor.
Te sfătuiesc să îți iei un prepay local și să utilizezi numărul de România mai mult cu wifi.
Din păcate, opțiunile de roaming sunt doar pentru a fi folosite ocazional, nu pentru perioade lungi și de aceea nu îți funcționează.
Baftă!
18-03-2025 06:56 AM - editat 18-03-2025 06:57 AM
Salut!
Pentru a funcționa cat de cat, încearcă să reîncarci cu credit, nu cu opțiune. O să consume credit, dar dacă ești atent și prudent și nu stai exagerat de mult pe date, macar va fi funcțional. Eu m-am mirat când ai zis că ești plecat de 7 luni și încă îți mergeau opțiunile...
Daca nu, wi-fi si hotspot local, până nu ai câteva săptămâni bune de consum resurse în țară
18-03-2025 07:25 AM - editat 18-03-2025 07:27 AM
Salut,
Ai primit un SMS (notificare) care să te avertizeze că ai folosit datele mobile mai mult în roaming decât în țară și că urmează să fii tarifat din creditul disponibil.
Daca da, atunci nu mai poți folosi resursele aferente opțiunii achiziționate.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor