la 31-07-2019 12:51 PM
la 01-08-2019 05:21 PM
la 03-08-2019 12:52 AM
la 15-04-2023 03:17 PM
Salutare,
Avand o experienta similara in urma
cu cateva zile, mai exact pe 10/04/2023, in momentul in care am intrat in Serbia nu am mai avut net, tin sa mentionez ca am in abonament, minute si net oriunde in lume, imi contactez reprezentantul de cont, care imi raspunde relaxat ca este pt binele meu ca nu am avut net, ne fiind instiintat in prealabil de aceasta privare in ceea ce priveste datele mobile, si ca automat cand intru in Serbia se opresc datele mobile, am zis, perfect, platesc abomanent inutil, nu sunt informat si nici macar nu am dreptul sa decid pe banii mei, in fine, dupa o discutie amicala, am reusit sa pornesc datele mobile cu ajutorul lui, el sunand la 300, alta varianta aparent nu exista pentru a beneficia de date mobile in Serbia si de fiecare data cand urmeaza sa intru iar in aceasta tara trebuie sa procedez similar, sun la 300 sa pot beneficia de resursele abonamentului meu!
Cam asta a fost cu datele mobile in Serbia!
Sarbatori fericite!
ps. Am incercat inutil sa selectez retele manual si sa repornesc telefonul, fara acel apel la 300 nu se rezolva:)
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor