anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu îmi funcționează datele mobile in roaming

Robertoandries
Junior entuziast

Bună ziua! Nu îmi funcționează datele mobile in roaming deși apelurile funcționează

31 Răspunsuri 31

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut Roberto,

Bine ai venit in Comunitate!

Optiunea de Data Roaming este activata in telefon? Daca nu, trebuie activata. Altfel n-o sa ai date mobile in roaming. 🙂

Client Orange

Este activata opțiunea roaming. Am încercat restartare telefon,am încercat selectare manuala alt operator rețea, am încercat în alt telefon,am dezactivat și reactivat roaming, apelurile în roaming functioneaza cand activez date mobile apare 4g și dispare în continuare apare și dispare. Precizez ca sunt in alta tara de 1 săptămâna. Vin regulat la 3 luni stau 2 săptămâni și e prima oara când pățesc asa ceva. Am sunat la orange și m-au pus sa sun de pe alt nr și alt telefon sa îl putem configura împreună. De unde sa iau eu alt telefon cu număr sa sun la ei sa pot configura daca eu sunt singur aici ? Nu știu ce alta varianta sa incerc

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Doar ca sa ma asigur ca ne referim la acelasi lucru, am pus un screenshot mai jos de pe Android. Acea optiune de Roaming (pe unele telefoane apare Data Roaming) trebuie sa fie activata. In mod normal, ea e dezactivata, dupa cum poti vedea si in screenshot-ul meu.

arsradu_0-1680894322931.jpeg

Cat despre contact Orange, ai la dispozitie si variantele de aici.

Daca esti client Orange Romania (nu Orange Romania Communications aka fostul Telekom Fix), ai la dispozitie si chat-ul Djingo (de pe laptop/pc). Ca sa intri in legatura cu un consultant, scrii "transfer operator". De mentionat ca trebuie sa faci asta in timpul programului (L-V: 08:00-20:00, ora Romaniei).

In ultimele 4 luni, cam cat timp ai spune ca ai petrecut in roaming? Pentru ca, dupa 2 luni (61 de zile din cele 123), vei atinge limita utilizare rezonabila a serviciilor in roaming. E posibil din cauza asta sa ti se fi limitat accesul la unele dintre servicii.

Ai mai multe detalii in sensul asta aici.

Client Orange

În ultimele 4 luni nu am mai folosit roaming deoarece am prelungit șederea în România cu încă o luna și ceva. Este vorba despre data roaming care am făcut screen shoot?

Screenshot_20230407_212839_Call settings.jpg

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Da, la acea optiune de "Data Roaming" ma refeream. 🙂

Observ ca este activata, deci teoretic ar trebui sa mearga...daca nu cumva sunt restrictii pe cont. Atata timp cat ai incercat si alte retele locale si alt telefon, si inca nu functioneaza, ma gandesc ca singura explicatie ar fi o restrictie pe cont.

Da, sugestia mea ar fi sa iei legatura cu un consultant, pentru ca pare o problema pe cont.

Client Orange

Dar am sunat și am întrat în legătură cu ei și au zis ca nu este nici o problema de la ei ca ar trebui sa mearga

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Putem sa le luam pe rand:

  1. optiunea Data Roaming activata in telefon?
    Da.
  2. roaming activat pe cont?
    Da. (cu atat mai mult cu cat apelurile de voce functioneaza, deci cu siguranta exista roaming pe cont).
  3. incercat alt telefon?
    Da. Nu merge.
  4. incercat alt operator de roaming?
    Da. Nu merge.
  5. date mobile disponibile pe cont?
    Da.
  6. limita de utilizare rezonabila atinsa?
    ...teoretic nu. Practic, as recomanda o reverificare pe partea asta.

Din punctul meu de vedere, atata timp cat problema nu e nici la operatorii de roaming (ar fi ciudat sa fie la toti), si nu e nici pe telefon (pentru ca ai incercat deja alt telefon)...problema e cel mai probabil pe cont.

Client Orange

Da. O sa încerc sa întru mâine în legătură cu un operator sa vedem care este problema. Cum pot verifica limita rezonabila atinsa? Pe aplicație imi arata ca nu este consumat deloc internet în roaming . Și aici se pare ca s-a încercat o conectare dar a eșuat 

Screenshot_20230407_214205_Settings.jpg

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Mobile Data la tine este Off. Poti sa incerci sa pornesti optiunea? Trebuie sa fie activa, impreuna cu Data Roaming, pentru a avea date mobile.

Cat despre acea limita, nu stiu daca ai cum sa verifici. Ar fi utila o optiune in My Orange, dar nu stiu sa existe (inca).

Client Orange

Da este off pentru ca sunt pe wifi. Când o activez se pare ca imi consuma foarte tare din baterie încercând sa se conecteze la date mobile clasta dupa ce plec de lângă semnalul wifi.  Am spus ca apare și dispare 4g ca și cum ar vrea sa se conecteze dar ceva il blocheaza

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Aha, ok. Credeam ca aveai Data Roaming activ dar Mobile Data inchis. Ceea ce, evident, nu avea cum sa functioneze. Dar am inteles acum. 🙂

Bun, pai atunci...ramane cum am stabilit. :)) Trebuie discutat cu un operator si vazut ce se intampla pe cont.

Client Orange

Ok mulțumesc mult pentru ajutor

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Cu drag. Sper sa rezolvi! 🙂

Te asteptam cu vesti bune! 

Client Orange

@arsradu: "Data mobile saver" este o funcție de permitere a traficului de date aferent aplicațiilor inclusiv în background atunci când telefonul este în standby. Și da, normal în acest caz să consume mai mult din baterie. Însă fără legătură cu funcționarea sau nu a datelor mobile în roaming.