la 16-08-2024 09:58 PM - editat ultima oară la 19-08-2024 08:34 AM de DanielaH
De ce nu mi merge internetul in roaming?
Semnal am, dar internetul nu functioneaza deloc “E”.
la 17-08-2024 08:29 AM
Va multumesc! Am rezolvat prin “cautare manuala”
la 16-08-2024 10:12 PM
Salutare,
In ce zona ești și întâmpini probleme?
Încearcă să selectezi manual o altă rețea și vezi dacă își revine.
la 17-08-2024 06:29 PM
Având în vedere că întâmpin probleme similare în Grecia pe patru numere (2 Yoxo și 2 abonamente normale, am întrebat prin chat care este problema. Aparent este un incident cunoscut în derulare în Grecia.
la 16-08-2024 11:23 PM
@Anonim31: Bun venit în Comunitate. Cu o rețea selectată în roaming pe care telefonul îți indică abia un ”E”, atunci fie rețeaua locală are servicii slabe chiar și pe 3G (deci o viteză foarte redusă la date mobile), sau utilizezi serviciile pe credit (nu opțiune cu resurse incluse). Ca recomandare, încearcă să selectezi manual alt operator local sau inclusiv să verifici dacă ai ”roamingul” activat. Poți face aceste verificări din contul tău ”MyOrange”.
Dacă poți, te rugăm să ne confirmi în ce țară utilizezi datele mobile și dacă ai abonament sau număr prepay. Ai vreo opțiune activată în acest sens? Te așteptăm cu detalii.
la 17-08-2024 08:13 AM
Salutare!
Operatorul la care ești conectat suportă internet prin Edge? Încearcă un alt operator (căutare manuală).
la 17-08-2024 08:29 AM
Va multumesc! Am rezolvat prin “cautare manuala”
la 17-08-2024 08:42 AM
@Anonim31: Înțeleg că ai selectat o altă rețea locală (alt operator). Îți mulțumim pentru feedback și te mai așteptăm în Comunitate și cu alte ocazii. Numai bine.
la 17-08-2024 10:05 AM
Esti in Grecia? Ai scris cumva un topic asemanator, dar sub numele Victoria22?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor