[Rezolvat] Blocare apeluri roaming UE
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-03-2023 06:34 PM - editat ultima oară la 16-03-2023 03:06 PM de DanielaH
Salutare! Am următoarea problemă: sunt in alta tara UE, am roamingul activat și internetul merge. În schimb, când încerc sa sun primesc mesajul: nu poți efectua apeluri de ieșire când e activata blocarea apelurilor. Menționez ca am activat roaming si din aplicația Orange și din setări telefon. Sfaturi?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-03-2023 08:13 PM
Salutare!
Ai blocaj la apeluri în roaming? Verifică în telefon setările.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-03-2023 08:28 PM
Salut! Poți sa detaliezi puțin? Adică ce setări sa schimb? Eu am roaming activat. Telefonul e pe Android, daca are importanta

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
13-03-2023 10:18 PM - editat 13-03-2023 10:19 PM
Intri in aplicația Apeluri și în colțul dreapta sus o sa vezi 3 puncte, apeși și alegi Setări, apoi alegi "Mai multe" din SIM 1 sau 2, cel care e pe roaming și apeși "Blocarea apelurilor" și acolo vezi dacă sunt blocate apelurile efectuate și/sau cele primite când sunteți în roaming .
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-03-2023 10:38 PM
Buna și mulțumesc de răspuns. Din ce vad eu, nu e niciun apel blocat: nici intrare, nici ieșire

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-03-2023 10:41 PM
Încearcă să le blochezi și apoi să le deblochezi, da și un restart la telefon apoi, poate își da drumul.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-03-2023 10:12 PM
@Stefan_Ionescu: Bun venit în Comunitate. Apeluri poți să primești sau doar apelurile inițiate de tine au probleme? Este ori o problemă din meniul de "blocare apeluri" fie una de.... prefix de țară. Revino cu alte detalii în acest sens, poate chiar un screen-shot cu mesajul respectiv.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-03-2023 10:35 PM
Apeluri pot sa primesc, netul merge și el. Nu pot sa sun pe nimeni, în schimb. Atașez și mesajul primit.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-03-2023 11:02 PM
@Stefan_Ionescu: Aici e altă problemă. În ce țară te afli, de cât timp și ce opțiune ai activată?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-03-2023 11:08 PM
Franța. De azi dimineață. La ce te referi când zici opțiune?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-03-2023 11:26 PM
@Stefan_Ionescu: Deci bănuiesc că ai activat extraopțiunea de 12€, valabilă 21 zile, cu resurse, nu credit, care este încă activă.
Dacă ai posibilitatea, poți încerca SIM-ul într-un alt telefon? Ar fi interesant de exclus faptul că nu ar fi o problemă pe cont, ci doar una de aparat.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-03-2023 11:31 PM
Am abonament Smart Plus 15

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-03-2023 12:10 AM
@Stefan_Ionescu: Această informație schimbă toată discuția. Dacă apelurile nu sunt blocate din telefon, iar datele mobile sunt active și poți primi apeluri, atunci roamingul este ok, deci încearcă alt operator de telefonie sau apel pe date mobile (ex. Whatsapp). Alte cauze nu sunt.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-03-2023 09:42 PM
Salut Stefan.
E prima data in ultimale 4 luni cand esti in roaming? Ai mai folosit resursele de roaming din abonament in ultimele 4 luni? Daca da, cat de des?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-03-2023 09:44 PM
Buna. Am trecut pe Orange în decembrie prin portare. Nu am folosit roamingul până acum în aceasta rețea
