anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Opțiune cu roaming activa, dar nefuncțională în Grecia

Vels
Începător
Am activă opțiunea de 12 euro cu internet și minute în roaming, însă nu merge.
Mi s-a consumat tot creditul (12 euro) încercând să vorbesc cu un operator, să întreb care este problema și cum se rezolvă.
În acest moment sunt și fără credit și nici opțiunea nu funcționează, deși e activă.
Ce se întâmplă?
12 Răspunsuri 12

delfinas
Specialist certificat
Vels, bun venit in Comunitate!!! In ce tara esti si de cand esti in roaming? Daca ai putut suna pe credit, inseamna ca e activ roamingul in telefon si pe numarul tau. Nu inteleg de ce ti s-a consumat tot creditul de 12 euro, desi nu ai reusit sa vorbesti cu un consultant. La ce numar ai sunat si la ce ore? Daca esti in roaming de mai mult de 2 luni, s-ar putea sa fi depasit limita rezonabila de consum in roaming si sa nu mai mearga pe baza de optiune, ci doar pe credit, din care vei consuma la pretul standard. DETALII: https://comunitate.orange.ro/questions/2967136-inseamna-limita-utilizare-rezonabila-roaming-see

FLo1
Campion certificat
@Vels: Cu "credit consumat incercând să vorbești cu un operator" înseamnă că nu ai activat nici o opțiune cu minute ci doar roaming. Dacă ești de mai mult de 2 luni în roaming doar creditul te mai ajută, nicidecum opțiuni cu minute/internet. Revino cu detalii și situația se va clarifica.

Vels
Începător
Sunt în Grecia de 2 zile. Am sunat la 300 dimineața la 5 (pentru că eram în aeroport în România și nu aveam net) și la 9 (când am ajuns în Grecia și situația nu se rezolvase). N-am ieșit din țară în ultimul an, deci nu aveam cum să depășesc limita de consum rezonabilă. Am discutat cu doi operatori care m-au asigurat că opțiunea mea este activă și că trebuie să meargă. Nu merge.

FLo1
Campion certificat
@Vels: Să clarificăm altfel problema: - Dacă ai activat direct opțiunea EO de 12E atunci nu aveai ce credit să se consume ci doar opțiune care nu s-a activat la 5:00AM (mai sigur se va activa după 9-10 AM). Noaptea nu lucrează la Orange nici măcar serverele (testat și verificat, de mai multe ori). - Dacă ai activat din RO opțiunea EO de 12E și ai putut ”discuta cu doi operatori care m-au asigurat că opțiunea mea este activă și că trebuie să meargă”, atunci sigur ai opțiunea activă. - Dacă nu te poți conecta sau te-ai conectat dar nu e funcțional nici un serviciu, atunci înseamnă că acel operator nu este ok în zona ta (putere semnal, servicii oferite), deci îți recomand să încerci cu un alt operator de servicii de telefonie mobilă disponibil în lista afișată pe telefon la o căutare manuală a rețelelor disponibile. Succes.

Vels
Începător
@FLo1, mulțumesc pentru răspunsuri. - Am activat roaming-ul și opțiunea de 12 euro vineri, în condițiile în care zborul a fost sâmbătă dimineața. Pe lângă opțiunea de 12 mai aveam 2 euro credit. În aeroport am constatat că am 0 euro credit și că nu pot vorbi cu nimeni despre asta. Am rugat pe cineva să-mi facă hot-spot ca să-mi încarc contul. Am încărcat cu 10 euro, euro pe care în acest moment nu-i mai am pentru că am discutat cu 2 operatori (10 minute în total). Și opțiunea tot n-o pot utiliza, deși este activă. - Am încercat să mă conectez pe rând la toate rețelele găsite și nu merge cu niciuna. Am restartat telefonul de fiecare dată.

FLo1
Campion certificat
@Vels: Am înțeles. Dacă acel ”cineva” este pe Orange atunci insistă și poate reușești să te conectezi la operatorul respectiv la fel ca cel care ți-a oferit suportul ”hot spot”. Bineînțeles, poți verifica și în contul MyOrange dacă opțiunea de 12E apare ca fiind activă. Dacă inclusiv ai restartat telefonul (teoretic) ar trebui să fie ok. Practic.... posibil să mai dureze o perioadă de timp.

Vels
Începător
Nu am înțeles ce vrei să spui cu "cineva". Era o persoană din aeroport. Rețeaua era digi. În cont opțiunea apare activă. Cât ar mai dura? Că dacă merge când ajung înapoi în România nu mă ajută cu absolut nimic.

FLo1
Campion certificat
@Vels: cineva = ”Am rugat pe cineva să-mi facă hot-spot ca să-mi încarc contul”. Nu prea rămâne de făcut decât să mai dai câte un restart și să reîncerci conectarea la oricare dintre operatorii locali disponibili în zonă. Ce ar mai fi de clarificat: Înțeleg că doar funcționalitatea e problemă, nu conectarea, ceea ce înseamnă că roamingul este activ dar local este o problemă cu operatorul la care te-ai conectat. În acest caz îți recomnad să schimbi zona sau operatorul local. Dacă nu poți nici măcar să te conectezi la un operator local (indiferent că poți sau nu apela, că datele mobile sunt ok sau ba), atunci asta e altă poveste, și rămâne de verificat să fie ”roamingul” activat. Vezi să ai și ”date mobile în roaming” activat, pentru că de obicei este inactiv.

Vels
Începător
Roamingul și "date mobile în roaming" sunt ambele active. Am încercat să mă conectez la toți operatorii disponibili. La unii reușesc, la alții nu. Dar internetul nu funcționează orice i-aș face. Nu înțeleg ce vrei să zici cu "schimbă zona".

FLo1
Campion certificat
@Vels: Posibil operatorul la care ești conectat să nu ofere date mobile în zona unde te afli: semnal slab, lipsă 4G, sau poate chiar blocare date mobile în roaming din telefon. Verifică să ai active datele mobile în roaming. Prea de tot să facă toți operatorii probleme pe date mobile, mai ales că serviciile de voce sunt ok.

Vels
Începător
@FLo1: toate mi-s activate. Ceea ce mă scoate din sărite este că merge netul foarte bine când am credit. Numai opțiunea activată nu-mi folosește la nimic. Am încercat tot ce mi-ai scris aici. M-am conectat pe rand la toți operatorii și la toate rețelele la care am avut acces. Netul merge doar dacă am credit. Din nou, nu am ieșit din țară în ultimul an ca să depășesc limita de consum rezonabilă.

FLo1
Campion certificat
@Vels: Și ca o ultimă intervenție (alte soluții nu găsesc), atât timp cât pe o EO activată, cu date mobile activate în roaming, serviciile de voce sunt funcționale, iar cele de date mobile BA, probabil e necesară o resetare a contului. Cu regret, oricare ar fi soluția, tot o intervenție a personalului Orange ar clarifica situația. Pentru că nu e posibil ca o opțiune cu date mobile incluse să nu fie validă, dar fără să modifici nimic pe credit să curgă netul .... gârlă. Aceasta în condițiile în care nu se pune problema utilizării abuzive (perioadă îndelungată mai mare de 4 luni) în care să fi făcut exces de date mobile. Poți încerca ”norocul” cu SIM-ul în alt telefon? Doar de curiozitate....