Număr suspendat în roaming
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-11-2022 05:34 PM - editat ultima oară la 07-11-2022 03:04 PM de DanielaH
Buna ziua , sunt in Belgia , am activ roaming ul, ce este drept am întârziat cu plata și mi au suspendat numărul , am achitat toată factura , am trimis mail dar nimeni nu face nimic și numărul este suspendat in plus nu pot efectua apeluri la orange pentru ca nu îmi permite regiunea.. cum pot proceda ?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-11-2022 05:53 PM
@MateiGabriel: Ar fi necesare câteva detalii: prepay sau abonament? De cât timp ești în Belgia? De unde știi că ai "activ roamingul" dacă e "suspendat numărul"? Ai acces la MyOrange ca să verifici statusul numărului și acolo?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
01-11-2022 06:05 PM - editat 01-11-2022 06:05 PM
Salut,
Daca nu poti suna nici de pe un alt telefon (numarul pentru Relatii Clienti, apelabil de oriunde, este: +40 374 300 300), atunci ia legatura cu cineva pe chat-ul Djingo.
Explica-le situatia si roaga sa-ti reactiveze serviciile.
