anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Roaming problema

2323
Începător

Pe data de 8.10.22 am activat optiunea de 12 euro in roaming pt UE.

Azi,desi sunt in termenul de activare,nu pot apela si nici datele mobile nu le pot folosi.Nici la relatii cu clientii nu pot sa sun

2 Răspunsuri 2

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Mă gândesc să nu fi depășit limita de utilizare rezonabilă a resurselor în roaming, dacă ai utilizat mai mult de 3 luni serviciile în afara țarii. Poți eventual să intri pe Chat Djingo sau să le scrii din formularul de contact al paginii orange.ro, adică aici:

https://www.orange.ro/contact/

Baftă!

@2323: De cât timp ești în Germania? Dacă ești de mai mult de 2 luni atunci vei mai putea folosi telefonul doar încărcând cu credit, sau după revenirea în țară. Cu siguranță și pe numărul de Telekom ai aceiași problemă. Revino cu detalii despre durata șederii tale în roaming.