la 05-11-2022 09:44 AM - editat ultima oară la 07-11-2022 11:06 AM de DanielaH
Salutare,
Sunt in Georgia și am activat roaming printr-o cunoștință in tara (Romania). A funcționat câteva zile, defectuos însă, iar acum nu funcționează deloc. Nu pot primi SMS. Am solicitat dezactivarea mesageriei vocale nu și SMS. Am întrebat pe chat contact...Orange a comunicat că voi primi răspuns în 24 de ore și să precizez către ce număr telefon nu am putut trimite SMS. Noaptea minții....Ați întâmpinat astfel de probleme? Nu am credit suficient pentru a efectua apel in tara la Orange. Pentru SMS -urile comunicate cu întârziere, coduri pentru logare cu aplicații sau validări tranzacții s-au consumat din credit , nefiindu-mi de folos comunicarea acestora cu intarziere sau deloc. Ce opinii sau sfaturi aveți pentru a-mi putea fi remediat serviciul SMS?
la 05-11-2022 09:54 AM
Salut,
Deci, doar ca sa fie clar, problema e cu mesajele primite, nu trimise, da? De asemenea, vorbim de intarzieri la primirea mesajelor, corect?
Daca da, poti incerca schimbarea retelei locale. S-ar putea ca acolo sa fie problema. Fa o selectie manuala de retea, si vezi daca ai o alta retea disponibila la care te poti conecta. Ai semnal ok in zona? 3G/4G?
In mod normal, pentru un SMS, ar fi suficient si 2G, dar...eu stiu cu ce viteza proceseaza reteaua respectiva SMS-urile...? Tind sa cred ca acolo e problema. Deci, incearca eventual o selectie manuala de retea.
la 05-11-2022 02:18 PM
Salut! Mulțumesc pentru sugestii. Sunt conectat la o rețea bună și cu semnal bun. Problema este la Orange...ei dezactivează și activează cum ii taie capul...Se face și cu scopul consumului de credit...!
la 05-11-2022 11:09 AM
@user_18938885: Să înțeleg că ai rămas fără credit? Dacă da, atunci nu ai alternativă pentru Georgia decât cu o suplimentare de credit, dacă cel inițial s-a terminat. Pentru un SMS, poate ar fi suficient cu roamingul activ să încerci să anunți pe cine ți-a încărcat inițial să reîncarce din nou. Succes.
la 05-11-2022 01:34 PM
Am scris clar că este activ serviciul roaming ( inclusiv credit). De unde ați înțeles că am rămas fără credit? Am spus că nu primesc SMS .Atât!
la 05-11-2022 02:52 PM
@user_18938885: verifică setările de recepție SMS dacă nu ai ceva neconfigurat. Dar poți apela atunci la 300 la Serviciul clienți, că doar poți apela. Eu așa înțeleg din ultimul tău mesaj. Simplu.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor