anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot efectua sau primi apeluri în roaming

Adrian6
Junior

Salut! Am și eu o problema și vreau sa știu dacă a mai pățit cineva sau are habar cum se poate remedia. Efectiv nu pot efectua sau primi apeluri pe nr meu. În schimb sms-urile și datele mobile nu sunt afectate deloc, îmi merg perfect. Știe cineva care e cauza și cum se poate remedia? 

44 Răspunsuri 44

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Hopa....aia nu e bine. Alt SIM in telefon face la fel (nu se inregistreaza in retea pe 3G/2G si nu poate apela nimic)?

De asemenea, poti incerca te rog, daca ai optiune pe undeva, sa dezactivezi VoLTE? Telefonul e cumparat de la Orange sau alt retailer?

Client Orange

Cu alt sim în telefon nu am încercat încă..  și pentru volte am încercat și l-am dezactivat dar nimic 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Dar de activat se activeaza? Apare pe ecran icoana dedicata?

Pentru ca, incep sa vad un tipar. Tie, ca sa-ti mearga apelul pe 4G (presupunand ca ai semnal 4G in zona), trebuie sa ai VoLTE activat. Si ar trebui sa ramana activat pe tot timpul apelului. Cu VoLTE dezativat, apelul ar trebui sa se faca pe 3G/2G. Daaar...din moment ce tu nu poti sa treci telefonul pe 3G/2G, banuiesc ca nu poate face trecerea nici in timpul apelului, motiv pentru care se inchide.

Deci, s-ar putea ca cele doua sa fie legate una de alta.

Client Orange

Îmi apare doar acel 4G, în rest nimic 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Inseamna ca telefonul tau incearca sa faca apel pe 4G, nu are VoLTE (deci nu poate face apel pe 4G), si nu poate trece pe 3G/2G. Ca atare...apelul se inchide.

Hai sa vedem ce se intampla cu alt SIM. Pe alt telefon ai VoLTE cu acelasi SIM?

Client Orange

AAtât 

 

1000011828.jpg

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Hopa. De ce roaming? Esti in roaming?

Client Orange

Da, sunt în roaming, am uitat sa menționez 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Un amanunt destuuul de important. 🙂

Cu SIM-ul in alt telefon zici ca poti sa suni si sa fii sunat fara probleme? Daca da, posibil ca telefonul sa aiba niste probleme cu serviciile in roaming.

Alt SIM (de Orange RO) in acelasi telefon functioneaza? Ai unul la indemana?

Client Orange

Alt sim de România nu am. În alt telefon am văzut ca îmi merge fără probleme

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Inseamna ca e o problema cu telefonul asta, in roaming (poate doar cu anumiti operatori de roaming).

Daca nu ai incercat deja si asta, incearca o selectie manuala de retea si incearca sa alegi un alt operator. Vezi daca ai rezultate mai bune. Eventual, vezi daca si celalalt telefon, cu acelasi SIM, face aceleasi probleme pe acelasi operator de roaming. Altfel spus, confirma daca ambele telefoane se conecteaza la acelasi operator de roaming sau nu. Si daca da, daca au sau nu acelasi comportament.

Oricum, daca selectia manuala de operator nu da rezultate, pe alti operatori, din pacate cred ca singura solutie, pe moment, o sa fie folosirea unui alt telefon, iar pe termen lung, eventual trimis un bug report, cum propusese si Samsung in raspunsul lor.

De curiozitate, in ce tara esti si la ce operator esti conectat?

Client Orange

Ultimul apel efectuat a fost pe data de 1 și abia aseară am observat ca nu mai pot efectua sau primii apeluri. Am introdus cartela în alt telefon și aparent totul este ok. Dar la mine efectiv chestia cu apelul nu merge 

Anonim
Neaplicabil

Din pacate, vad aici ca e o problema destul de des intalnita pe modelul asta de Samsung. Ai acolo un link cu niste sugestii de incercat, incepe totusi cu un factory reset, dupa ce iti faci un back-up.

Din păcate nu pot accesa link-ul 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Practic sunt mai multi clienti care raporteaza aceeasi problema. Si Samsung raspunde cu asta:

"Dear Samsung Member,

Greetings from Samsung Customer Support! 
 
We acknowledge your query and apologize for the same. To resolve your device network issue please visit this link: https://www.samsung.com/in/support/mobile-devices/samsung-galaxy-smartphone-how-to-optimise-network-...

In case the issue still occurs. Please register your concern in Samsung Members Application (Open Samsung Members Application > Get help > Send Feedback > Error report/Ask questions).

Thank you for writing to Samsung.

Warm Regards,
Samsung Customer Support"

Client Orange