la 20-09-2025 12:16 PM - editat ultima oară la 22-09-2025 08:34 AM de DanielaH
Nu am internet in UK desi am optiune prepay activa de roaming in UK (am si cea de 16€ si Go UK plus)
Nu merg datele mobile absolut deloc
Mi s a sugerat sa schimb reteaua, dar pur si simplu nu am aceasta posibilitate in setari. (iphone14)
Nici setare de Roaming on/off nu exista
Este ceva ce pot face sa mi mearga si mie datele?
la 20-09-2025 02:02 PM
Maria, bun venit in Comunitate!!!!
Vezi daca te ajuta informațiile de aici: https://support.apple.com/ro-ro/109037
la 20-09-2025 02:19 PM
Multumesc pentru raspuns!
Din pacate nu ajuta nici apple support😔
20-09-2025 02:29 PM - editat 20-09-2025 02:31 PM
Eu văd că acolo unde scrie Used as "Mobile Data" e pe "off". Nu ar trebui sa fie pe "on"?
la 20-09-2025 02:36 PM
Vezi daca aceste sfaturi te ajuta: https://support.apple.com/ro-ro/109323
la 20-09-2025 02:10 PM
Salutare!
Ai verificat în aplicație dacă ai roamingul activ pe număr și roamingul de date activ din telefon (din setările aparatului)?
la 20-09-2025 02:18 PM
Multumesc pentru raspuns!
In my orange totul apare ca fiind normal, dar in telefon nu imi apare nicaieri roaming on/off si nu pot verifica
Nici cu apple support nu m au rezolvat
la 20-09-2025 02:22 PM
Ar trebui să apară ceva de genul ăsta:
Așa apare pe Android și ar trebui să fie similar și pe IOs.
Ți-aș recomanda o resetare a setărilor de rețea (cu mențiunea că se vor șterge toate asocierile wifi și Bluetooth) și să verifici dacă poți activa roamingul din telefon (setări de rețea).
la 20-09-2025 02:33 PM
Salutare!
Vezi daca te ajuta linkurile de mai jos:
https://devices.vodafone.com.au/apple/iphone-14-pro-max-ios-16-0/connectivity/select-network/
De asemenea ai putea incerca o resetare a setarilor de rețea.
21-09-2025 06:33 AM - editat 21-09-2025 06:54 AM
Salutare! Inchide și redeschide telefonul, apoi mergi la settings/configurari si mergi la. Network/Conectivitate celulară si caută rețeaua manual si vezi să ai setarea de roaming date activa in telefon.
la 22-09-2025 09:16 AM
@Maria44, s-a rezolvat situația cu Internetul? Te-au ajutat răspunsurile primite aici? Te așteptăm să revii cu informații noi.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor