la 06-07-2025 09:00 PM
Am un abonament de fun 25 și numi dă voie să consum în see resursele știe careva ce să fac ?
06-07-2025 09:07 PM - editat 06-07-2025 09:22 PM
Salutare!
În primul rând asigură-te că ai roaming-ul activ. Normal, ar trebui la acest abonament să îl ai activat automat.
Detalii ai aici .
Dacă este activ, încearcă să dai un restart la telefon și dacă tot nu vrea, să te conectezi manual la o altă rețea, poate nu vrea la una anume:
- Caută opțiunea "Selectare rețea" sau "Operator rețea" și debifează opțiunea de "Selectare automată".
-Alege rețeaua dorită:
Dacă nu reușești să găsești o rezolvare, ia legătura cu Serviciul clienți din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator sau sună mâine de pe un alt telefon la 0374300300 și urmează pașii de la robot.
Sper să reușești!
Succes!
la 07-07-2025 05:20 AM
Salutare!
Ești conectat la vreo rețea? Consumi contra cost sau nu merge deloc? Poți vorbi la telefon?
la 07-07-2025 06:57 AM
Salut! Daca ești în străinătate și ești plecat de mai mult timp (peste 3 luni), probabil ai încălcat politica de utilizare rezonabilă a datelor în roaming. Îți sugerez sa cumperi un prepay local și să incerci sa vorbești de pe el.
la 07-07-2025 08:29 AM
Salut @Ciprian43,
Poți sa revii cu mai multe detalii? In ce tara ești? De cat timp ești plecat? Ce telefon folosești? Ai roaming activat, da sau nu?
la 07-07-2025 03:13 PM
07-07-2025 04:25 PM - editat 07-07-2025 04:26 PM
Salutare!
Resursele in roaming incluse in abonament devin indisponibile atunci când ai un consum mai mare in see decât în țară. Mai multe detalii aici.
Ai primit o notificare in acest sens? De asemenea este important de știut dacă ai activata o opțiune de cost control, deoarece chiar daca ai depășit limita rezonabilă de consum in see ar trebui sa ai acces în continuare la date mobile conform unor tarife prestabilite.
Ar trebui sa contactezi serviciul clienți pentru a verifica acest lucru (telefonic sau prin chat).
https://www.orange.ro/contact/
Dacă nu se aplică situațiile menționate anterior, verifică dacă datele mobile sunt activate pe telefon și dacă serviciul de roaming este activ pentru acel număr.
la 08-07-2025 10:04 AM
@Ciprian43, s-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii și cu vești bune.
la 11-07-2025 09:58 AM
Salutare!
Ceva noutati?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor