anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Lipsă internet see

Ciprian43
Începător

Am un abonament de fun 25 și numi dă voie să consum în see resursele știe careva ce să fac ?

8 Răspunsuri 8

Vio73
#StarMember

Salutare!

În primul rând asigură-te că ai roaming-ul activ. Normal, ar trebui la acest abonament să îl ai activat automat.

Detalii ai aici .

Dacă este activ, încearcă  să dai un restart la telefon și dacă tot nu vrea, să te conectezi manual la o altă rețea, poate nu vrea la una anume:

- Caută opțiunea "Selectare rețea" sau "Operator rețea" și debifează opțiunea de "Selectare automată". 

-Alege rețeaua dorită:

O listă cu rețelele disponibile în zona în care te afli va apărea. Selectează manual rețeaua dorită din listă. 
- Așteaptă conectarea:
Telefonul are trebui să se conecteze la rețeaua selectată. 

Dacă nu reușești să găsești o rezolvare, ia legătura cu Serviciul clienți din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din  dreapta jos) - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator sau sună mâine de pe un alt telefon la 0374300300 și urmează pașii de la robot.

Sper să reușești!

Succes!

 

 

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Ești conectat la vreo rețea? Consumi contra cost sau nu merge deloc? Poți vorbi la telefon? 

teacher_
#StarMember

Salut! Daca ești în străinătate și ești plecat de mai mult timp (peste 3 luni), probabil ai încălcat politica de utilizare rezonabilă a datelor în roaming. Îți sugerez sa cumperi un prepay local și să incerci sa vorbești de pe el. 

RafaHelper
#StarMember

Salut @Ciprian43,

Poți sa revii cu mai multe detalii? In ce tara ești? De cat timp ești plecat? Ce telefon folosești? Ai roaming activat, da sau nu?

Anca07
#StarMember

Buna @Ciprian43 

Primesti vreo eroare?

Zi faina🌞

MihaiC99
Campion

Salutare!

Resursele in roaming incluse in abonament devin indisponibile atunci când ai un consum mai mare in see decât în țară. Mai multe detalii aici.

Ai primit o notificare in acest sens? De asemenea este important de știut dacă ai activata o opțiune de cost control, deoarece chiar daca ai depășit limita rezonabilă de consum in see ar trebui sa ai acces în continuare la date mobile conform unor tarife prestabilite.

Ar trebui sa contactezi serviciul clienți pentru a verifica acest lucru (telefonic sau prin chat).

https://www.orange.ro/contact/ 

Dacă nu se aplică situațiile menționate anterior, verifică dacă datele mobile sunt activate pe telefon și dacă serviciul de roaming este activ pentru acel număr.

DanielaH
Moderator

@Ciprian43, s-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii și cu vești bune.

Pololică
#StarMember

Salutare!

Ceva noutati?