la 07-04-2023 07:52 PM - editat ultima oară la 10-04-2023 08:39 AM de DanielaH
Bună ziua! Nu îmi funcționează datele mobile in roaming deși apelurile funcționează
08-04-2023 09:50 AM - editat 08-04-2023 09:52 AM
Mi s-a parut ca acea optiune este singura pentru activare/dezactivare date mobile. Daca nu e cazul, si e specifica pentru Data Usage, atunci imi cer scuze. Pare un meniu de Samsung, cel de mai sus. Ceea ce e destul de diferit de default, si de ceea ce am mai folosit eu in ultimii ani. Deci...nu ma mai mira nimic. 🙂
la 08-04-2023 10:24 AM
Corect @arsradu, a.... Samsung pare acel meniu.😁
la 08-04-2023 11:49 AM
Samsung s10 plus
la 07-04-2023 10:30 PM
Am abonament la orange nu este cartela si nu a fost telekom
la 07-04-2023 10:32 PM
O sa încerc mâine sa intru in legătură cu un operator de pe laptop sa vad ce rezolv. Multumesc
la 08-04-2023 08:42 AM
Câte "2 săptămâni la 3 luni" nu intră sub incidența problemelor de utilizare excesivă în ultimile 4luni, mai ales dacă se folosește și wifi, nu doar date mobile.
la 07-04-2023 09:59 PM
la 07-04-2023 11:16 PM
Buna Roberto,
Poti sa ceri si o resetare a contului de date mobile din sistem prin intermediul aplicatiei my orange, sectiunea contact, chat djingo. Pe mine m-a ajutat acest lucru cand am experimentat acelasi lucru ca si tine acum: viteza mica internet sau deloc, in roaming.
Seara faina!🌙
la 08-04-2023 01:50 PM
a resetat și contul de date mobile plus dezactivat și reactivat roaming tot nu funcționează. A ajuns la concluzia ca este defect sim ul care nu l-am mai scos din telefon de mult te decât de câteva ori aici ca să fac proba în alt telefon . Deci operația s-a rezolvat cu succes ,pacientul a decedat....
la 08-04-2023 01:58 PM
Uhm... Incidentul tehnic de care vorbeste Florin nu prea ar avea cum sa fie, avand in vedere ca afecteaza si alti operatori. E un pic improbabil. Nu imposibil. Dar improbabil.
Iar cu SIM-ul....nu stiu ce sa zic. Nu prea vad de ce ar fi SIM-ul de vina. Dar da, binenteles ca poti incerca si o schimbare de SIM la intoarcerea in tara. Problema e ca nu vei putea testa daca s-a rezolvat sau nu ceva decat la urmatoarea plecare.
la 08-04-2023 02:25 PM
Buna Roberto,
Samsung are setari ale aplicatiilor care restrictioneaza accesul la date mobile. Ai verificat sa nu ai astfel de restrictii active? Ar trebui sa gasesti la setari-aplicatii.
Zi cu soare🌞
la 08-04-2023 02:51 PM
Daca erau astea active acum 4 luni de ce a mers? Ca eu nu am întrat sa activez nimic cat am fost în tara
la 08-04-2023 10:21 PM
Iti spusesem sa verifici pentru ca si eu am un S10 si daca sunt in roaming, si pun restrictie date mobile pana la 1/2/3 GB, imi blocheaza accesul aplicatiilor la internet, si trebuie sa aleg eu pentru fiecare aplicatie in parte, daca are sau nu permisiunea sa acceseze internetul.
Merita sa incerci.
Seara faina!🌙
la 09-04-2023 12:41 PM
Am verificat și nu am nici o restricție. Ms de sfat
la 11-04-2023 07:46 AM
Acum funcționează roaming. Se pare ca era de la orange. Nu am mai umblat la nici o setare dar în aplicația myorange s-a modificat ceva la datele mele de consum. Am văzut asta,am încercat datele mobile și ce sa vezi ca acum funcționează. Mulțumesc orange ca am stat 2 săptămâni fără date mobile și îmi funcționează acum când trebuie sa plec în țară 👎👎👎
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor