10-06-2024 10:24 PM - editat 11-06-2024 12:02 PM
Ma aflu in Turcia. Am optiunea go explore 1 activata, an semnal si conexiune pentru voce, dar nu am internet. Roaming activat si verificat.
la 12-06-2024 09:48 AM
Îmi pare rău. Ai posibilitatea să faci o probă cu SIM-ul într-un alt telefon?
la 12-06-2024 09:58 AM
la 12-06-2024 02:31 PM
Am pus sim in alt telefon dar degeaba . Aceeasi situatie.
la 13-06-2024 08:52 AM
Ai încercat să selectezi manual și un alt operator?
la 13-06-2024 08:14 PM
Tocmai ce am ajuns în Turcia și întâmpin aceeași problema! Ai reușit sa o rezolvi cumva? Nu vreau sa cred ca va trebui sa plătesc 20euro degeaba
la 13-06-2024 08:19 PM
Nu am reusit. Nu a mers nici o variantă Am noroc de wifi din resort. O fi din cauza telefonului (Xiaomi 11 TPRO)?
la 13-06-2024 09:34 PM
Nu as crede , eu am Samsung S23 și tot aceeași problemă
la 27-06-2024 06:56 PM
Aceeasi situatie am si eu. Acusi plec spre Romania si vor dori sa le platesc 20€. Direct reclamatie OPC pte ca suna a teapa marca Orange.
la 14-06-2024 07:12 AM
Tocmai ce am reușit sa o activez. Am dezactivat cartela și am activat-o din nou . A pornit imediat. Din manager SIM. Încearcă, poate reușești.
la 14-06-2024 07:21 AM
@Blandiana22: Mulțumim pentru feedback. Funcționează toate serviciile (voce / date)? Întreb, întrucât la @sst problema era doar pe ”date mobile”, restul serviciilor fiind funcționale. Dacă sunt funcționale, la ce rețea locală (operator local) te-ai conectat?
la 14-06-2024 07:27 AM
Da , funcționează toate serviciile. Pe mine ma interesau mai mult datele mobile deoarece nu se activau. S-a conectat automat la Turk Telekom. Cu drag
la 14-06-2024 07:30 AM
Mulțumim. Vacanță plăcută și te mai așteptăm în Comunitatea Orange și cu alte sugestii / întrebări.
la 14-06-2024 10:29 AM
Super bine că sa rezolvat.
la 14-06-2024 11:51 AM
Nu. Nu sa rezolvat. Am platit pentru internet 20 euro si zero internet.
la 14-06-2024 01:44 PM
Ai încercat cum am postat mai sus? La mine merg acum datele mobile, într-adevăr din ce am observat de fiecare data când vreau sa pornesc datele mobile și sa și funcționeze trebuie sa dezactivez cartela și sa o activez din nou.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor