la 19-02-2025 09:02 PM - editat ultima oară la 20-02-2025 08:15 AM de DanielaH
Bună . Am și eu o întrebare de ce după trei luni de activare roaming nu mai pot? Vi se pare normal ?
la 19-02-2025 10:18 PM
@Stefan40 : Bun venit în Comunitate Orange. Problema este la utilizator, nu la operator și este reglementată de către ANCOM (la nivel național), deci nu este un moft marca Orange. Detalii mai multe și detaliate asupra acestei ”normalități” regăsești analizând și parcurgând recomandările ANCOM referitoare la utilizarea resurselor în roaming: https://www.ancom.ro/atentie-la-conditiile-de-utilizare-a-roaming-ului_6294
Ce poți face pentru o ședere îndelungată într-o țară străină și ai nevoie de un număr cu resurse incluse? Simplu: achiziționezi o cartelă SIM cu un număr local aferentă țării respective la unul dintre operatorii care au semnal și planuri tarifare mai convenabile pentru tine.
Numai bine și spor.
la 19-02-2025 09:17 PM
Salutare!
Din păcate, roaming-ul trebuie folosit doar ocazional, nu majoritar. Te sfătuiesc să folosești numărul respectiv mai mult prin wifi, prin aplicații gen watshapp și să îți iei un prepay local. Din păcate, alte variante sunt mult mai scumpe! Poți folosi roaming dar cu costuri foarte mari, adică să încarci cu credit pe prepay și să ai extracost mare pe abonament.
Baftă!
la 19-02-2025 10:17 PM
Salut,
Conform politici de utilizare rezonabila, Orange compară zilnic consumul și prezența ta în roaming SEE cu cele din România, pe o perioadă de 123 de zile. Dacă în această perioadă serviciul a fost folosit mai mult în roaming decât în România, vei primi o notificare prin SMS despre utilizarea abuzivă (vei fi anunțat că vei fi taxat suplimentar din creditul disponibil pe prepay).
Chiar daca ai o optiune activa nu vei mai putea utiliza resursele incluse in aceasta.
Pentru a putea beneficia în continuare de roaming va trebui să încarci cu credit cartela urmând a fi tarifat din credit.
Asigurate că ai roamingul activat.
Alternativ poți folosi un SIM local sau wifi daca este disponibil in zona.
la 19-02-2025 10:18 PM
@Stefan40 : Bun venit în Comunitate Orange. Problema este la utilizator, nu la operator și este reglementată de către ANCOM (la nivel național), deci nu este un moft marca Orange. Detalii mai multe și detaliate asupra acestei ”normalități” regăsești analizând și parcurgând recomandările ANCOM referitoare la utilizarea resurselor în roaming: https://www.ancom.ro/atentie-la-conditiile-de-utilizare-a-roaming-ului_6294
Ce poți face pentru o ședere îndelungată într-o țară străină și ai nevoie de un număr cu resurse incluse? Simplu: achiziționezi o cartelă SIM cu un număr local aferentă țării respective la unul dintre operatorii care au semnal și planuri tarifare mai convenabile pentru tine.
Numai bine și spor.
la 20-02-2025 12:56 AM
Stefan, bun venit in Comunitate!!!
Da, mi se pare normal, pt ca "politică de utilizare rezonabilă in roaming": https://infocentru.ancom.ro/roam-like-at-home-ue-see/#ans-913
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor