Internet roaming nefunctional in Serbia
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-04-2023 07:16 AM
Bună ziua,
Am o opțiune de internet activată pentru Serbia, dar nu se poate conecta la retea.
Am schimbat băgat cartela și în alt telefon, tot nu funcționează. Am activate datele în roming, chiar nu inteleg ce se întâmplă.
Nu pot lua legătura cu cei de la Orange pentru a remedia problema.
Minutele în roming Serbia nu am, puteți să-mi spuneți telefonic cum pot vorbi cu ei, pentru ca pe messenger nicio șansă...
Sau știe cineva dacă pot activa un operator manual de Internet, dar în dreptul lui scrie rețea interzisa, este posibil să fac cost, nu?
Va atașez un print.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
19-04-2023 08:06 AM - editat 19-04-2023 08:07 AM
Salut,
Pentru a lua legatura cu un consultant, telefonic, atata timp cat te afli in roaming, poti apela numarul +4 0374 300 300 (din orice retea).
De asemenea, daca ai acces la wifi si un laptop/desktop la indemana, poti folosi si chat-ul Djingo de aici.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-04-2023 09:24 AM
Buna ziua,
Nu răspunde nimeni pe chat, am scris de peste 24 de ore...imposibil de dat de ei.
Minute nu am și nu voiam să fac cost aiurea, in Serbia sigur sunt costuri mari pentru apeluri.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-04-2023 09:47 AM
Ai incercat chat-ul Djingo din link-ul meu sau din aplicatia My Orange? Pentru ca nu e deloc acelasi lucru.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-04-2023 09:59 AM
Hmm.. am avut ceva similar cand am fost in SUA: aveam optiune pentru SUA activata, insa din contul meu roaming-ul era activ doar pentru SEE. Poti verifica in My Orange daca ai roaming peste tot activ sau doar in SEE? Daca e doar SEE, tot de acolo poti face o cerere si se proceseaza in cateva minute.
Un alt aspect este ce tip de serviciu folosesti? Abonament? PrePay? Yoxo? Esti pe Orange sau pe Orange Communications (fostul Telekom)?
Nu in ultimul rand, au fost situatii cand Orange nu avea acord cu operatorul respectiv. E posibil intr-o zona sa ai acoperire doar de la operatori cu care Orange nu colaboreaza. Din cate vad:
1. pe abonament Orange au parteneriat cu Yettel, Telekom Srbija si A1 (din poza de la tine pare ca ai acoperire cel putin de la unul dintre acestia) - https://www.orange.ro/roaming/serbia/#servicii-tari
2. pe abonament OROC (Telekom) au parteneriat cu mt:s, Telenor si Vip - https://www.orange.ro/roaming/orc/

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
19-04-2023 11:16 AM - editat 19-04-2023 11:17 AM
Mihaela, ce optiune ai activata?
Ai activat si roamingul Worldwide (valabil in toate tarile, nu doar cele din SEE)? Daca nu, ai doua posibilitati de activare (sper ca se poate si daca esti deja in afara tarii):
- prin apel gratuit la *100# - ramura Roaming, internațional și mesagerie vocală, subramura 2 - roaming
- din contul tău My Orange, prin dezactivarea serviciului roaming în SEE și apoi reactivarea lui pentru toate țările
DETALII: https://comunitate.orange.ro/t5/altele-orange-voce/roaming-extra-see/m-p/79314

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-04-2023 01:14 PM
@Mihaela9945: Bun venit în Comunitate. Înțeleg că ești pe Orange Prepay. Deci activând una din opțiunile atașate ca în imagine, ar trebui să ai acces la date mobile printr-una din rețelele partenere. Mai multe detalii regăsești aici.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-04-2023 08:43 AM
@Mihaela9945, s-a rezolvat situația?
