la 16-04-2023 03:26 PM - editat ultima oară la 17-04-2023 09:54 AM de DanielaH
sunt pe abonament si nu reusesc sa ma dau pe roaming
la 16-04-2023 03:40 PM
@IubireaMea: Dacă abonamentul tău are doar resurse naționale atunci activarea roamingului se poate face doar prin trecerea la / activarea unui abonament cu resurse în SEE.
la 17-04-2023 05:40 AM
Salutare!
Depinde de tipul și valoarea abonamentului.
Dacă nu are roaming inclus, atunci poți suna la 300 sau să le scrii din secțiunea Contact și să ceri trecerea la un abonament cu roaming inclus.
Poți să îi contactezi și de pe Chat Djingo ( dacă ești client Orange Romania), iar din secțiunea Contact, o poți face de aici ( dacă ești client Orange Romania):
https://www.orange.ro/contact/
Sau de aici, dacă ești client Orange Romania Communications:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Nu uita însă faptul că roamingul poate folosit doar ocazional, iar dacă este folosit mai mult timp, ți se percep costuri suplimentare la abonament.
Baftă!
la 20-04-2023 10:18 AM
Ai reușit să activezi serviciul de roaming? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor