Bună ziua,
Vă scriu din partea firmei Elind.
Avem un abonament de grup cu mai multe cartele.
Pe una din aceste cartele, 0040 747 xxx xxx s-a activat Marți, 15 Septembrie 2020, o opțiune de roaming, pentru o delegație cu destinația țară: Turcia, oraș: Afyon. Telefonul în care este introdusă cartela Orange este un Huawei P30 Lite.
Am cerut activare roaming pe voce și date. Așa m-am exprimat eu.
Persoana în cauză, este acum în vama turcă, punct de trecere frontieră: Kapikule și nu pot vorbi cu el decît prin SMS sau voce/apel.
Ne trebuie neapărat posibilitatea de a discuta pe aplicații gen Whatsapp / Telegram.
Sunt necesare schimburi de fișiere și lămuriri de natură tehnică.
Nu poate transmite sau vizualiza mesaje pe Watsapp, efectiv, eu scriu și el nu vede nimic în conversație.
Am nevoie să-i transmit scheme în format *.pdf
Am sunat la toate numerele scurte și lungi de asistență Orange fără succes, nu există posibilitatea de transfer către operator, numai blestematul de robot ... am nervi.
Eu sunt în Bulgaria, Varna, este ora 06:25 ... omul cu care încerc să colaborez este blocat în vamă la turci. ... urgențele se întămplă și în afara orelor de program Orange, noi ăștia care suntem clienți fideli și plătim de peste 20 de ani, ce facem în aceste situații ?
Un ajutor în acest sens ar fi binevenit. Mulțumesc.