la 25-05-2024 12:05 AM - editat ultima oară la 25-05-2024 08:32 AM de DanielaH
Bună seara. Am activat roamingul acum câteva zile pana sa ies din tara și a mers și după mi s a suspendat numărul. După plata facturii o sa mi funcționeze iar roamingul nu ?
la 25-05-2024 01:24 AM
Mulțumesc pentru detalii. Dacă nu ai o perioadă de luni de zile în Germania, vei putea reutiliza numărul după plata facturii și se vor debloca serviciile, iar numărul se va reactiva dar abia de luni sau marți.
25-05-2024 12:18 AM - editat 25-05-2024 12:20 AM
Bună! Dacă consumul tău de date mobile în țară a fost mai mic ca cel din roaming, ai intrat în monitorizarea regulamentului roaming at like home și ți s-a tăiat accesul. In mod normal, nu mai ai acces, chiar și după ce vei plăti factura, deoarece se aplică prevederile regulamentului și consumul tău pe ultimele 4 in roaming a depășit consumul intern. Apropo ce abonament ai? Ti s-a suspendat numărul pentru neplata facturii curente? Este posibil să ți se ceară o garanție suplimentară pentru serviciul de roaming.
la 25-05-2024 12:23 AM
Pai da. Dar practic eu l am activat ,nu ar trebui sa meargă?sau ce ar trebui sa fac dacă nu merge după ce plătesc factura ?
la 25-05-2024 12:49 AM
@Inamaria: Bun venit în Comunitate. Ai abonament sau prepay? Pentru că la abonament faptul că la un roaming activat numărul este ”suspendat” înseamnă că fie nu a fost plătită ultima factură de servicii emisă de către Orange, fie s-a efectuat un consum de resurse care a făcut ca numărul să intre pe cost suplimentar și a condus la blocarea contului. Dacă era prepay, discuția despre factură nu-și are locul, iar motivele sunt altele.
Ar fi utilă și o menționare a vechimii abonamentului, respectiv a utilizării acestuia în roaming. Te așteptăm cu detalii.
la 25-05-2024 12:52 AM
Este abonament. Pur și simplu nu am apucat sa plătesc factura de asta mi s a suspendat dar eu activasem roamingul și a mers aici in Germania . Pe mine ma interesează dacă după achitarea facturii o sa mi meargă din nou roamingul ?
la 25-05-2024 01:24 AM
Mulțumesc pentru detalii. Dacă nu ai o perioadă de luni de zile în Germania, vei putea reutiliza numărul după plata facturii și se vor debloca serviciile, iar numărul se va reactiva dar abia de luni sau marți.
25-05-2024 01:06 AM - editat 25-05-2024 09:08 AM
O să meargă, doar după ce vei fi achitat un depozit suplimentar, fiindcă figurezi ca rău platnic, în acest moment în baza de date.
la 25-05-2024 05:22 AM
Salutare!
Din păcate, dacă ți s-a suspendat pentru neplată și ești în roaming, va mai dura un pic până se vor restabili serviciile.
Probabil că pe la începutul săptămânii viitoare, dacă ai făcut deja plata sau urmează s-o faci!
Baftă!
25-05-2024 07:25 AM - editat 25-05-2024 07:25 AM
Salut,
Daca problema e doar de factura, si nu ai depasit limita de utilizare rezonabila a serviciilor in roaming (adica utilizare mai mare in roaming decat national in ultimele 4 luni), atunci da, normal ar fi sa se reactiveze dupa plata (si procesarea platii) facturii.
la 25-05-2024 09:17 AM
PPD nu e PPY. La PPD la depășire "limită rezonabilă", abonamentul trece pe credit până la atingerea unui anumit prag la care este contul suspendat (sau se solicită credit în avans). La PPY, dacă ai avea și credit pe lângă opțiune, comportamentul ar fi similar, în limita creditului, bineînțeles. 😉
Ca idee: Doar resursele de roaming de pe cont sunt supuse acelei "limite rezonabile". Creditul la tarifele stabilite e la liber a fi utilizat după cum și cât dorește clientul.
25-05-2024 09:26 AM - editat 25-05-2024 09:27 AM
Da....cu conditia sa fie platita factura. :)) Din cate inteleg, in cazul asta, abonamentul a fost suspendat pentru neplata. Intamplarea face ca evenimentul s-a produs in roaming, dar problema in cazul asta nu pare sa fie RLH, ci neplata facturii. Sau poate amandoua. Dar coincidenta ar fi probabil prea mare. :)) Oricum, trebuie intai platita factura.
la 25-05-2024 09:36 AM
E de la factura neplătită, fapt confirmat și de client că are ultima factură neplătită. Restul depinde de când utilizează în roaming telefonul pentru a nu trece pe credit. Oricum se primește inclusiv notificare SMS înainte. Trebuie doar citit și ținut cont de acestă situație în cazul în care se stă mai mult în roaming.
la 28-05-2024 10:21 AM
@Inamaria, s-a rezolvat situația? Funcționează serviciul de roaming?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor