anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

După plata facturii o sa mi funcționeze iar roamingul?

Inamaria
Junior

Bună seara. Am activat roamingul acum câteva zile pana sa ies din tara și a mers și după mi s a suspendat numărul. După plata facturii o sa mi funcționeze iar roamingul nu ?

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Mulțumesc pentru detalii. Dacă nu ai o perioadă de luni de zile în Germania,  vei putea reutiliza numărul după plata facturii și se vor debloca serviciile, iar numărul se va reactiva dar abia de luni sau marți. 

Vizualizare soluţie în postul original

12 Răspunsuri 12

Razvan
#StarMember

Bună! Dacă consumul tău de date mobile în țară a fost mai mic ca cel din roaming, ai intrat în monitorizarea regulamentului roaming at like home și ți s-a tăiat accesul. In mod normal, nu mai ai acces, chiar și după ce vei plăti factura, deoarece se aplică prevederile regulamentului și consumul tău pe ultimele 4 in roaming a depășit consumul intern. Apropo ce abonament ai? Ti s-a suspendat numărul pentru neplata facturii curente? Este posibil să ți se ceară o garanție suplimentară pentru serviciul de roaming. 

Pai da. Dar practic eu l am activat ,nu ar trebui sa meargă?sau ce ar trebui sa fac dacă nu merge după ce plătesc factura ?

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@Inamaria: Bun venit în Comunitate. Ai abonament sau prepay? Pentru că la abonament faptul că la un roaming activat numărul este ”suspendat” înseamnă că fie nu a fost plătită ultima factură de servicii emisă de către Orange, fie s-a efectuat un consum de resurse care a făcut ca numărul să intre pe cost suplimentar și a condus la blocarea contului. Dacă era prepay, discuția despre factură nu-și are locul, iar motivele sunt altele.

Ar fi utilă și o menționare a vechimii abonamentului, respectiv a utilizării acestuia în roaming. Te așteptăm cu detalii.

Este abonament. Pur și simplu nu am apucat sa plătesc factura de asta mi s a suspendat dar eu activasem roamingul și a mers aici in Germania . Pe mine ma interesează dacă după achitarea facturii o sa mi meargă din nou roamingul ?

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Mulțumesc pentru detalii. Dacă nu ai o perioadă de luni de zile în Germania,  vei putea reutiliza numărul după plata facturii și se vor debloca serviciile, iar numărul se va reactiva dar abia de luni sau marți. 

Razvan
#StarMember

O să meargă, doar după ce vei fi achitat un depozit suplimentar, fiindcă figurezi ca rău platnic, în acest moment în baza de date. 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Din păcate, dacă ți s-a suspendat pentru neplată și ești în roaming, va mai dura un pic până se vor restabili serviciile.

Probabil că pe la începutul săptămânii viitoare, dacă ai făcut deja plata sau urmează s-o faci!

Baftă!

arsradu
#StarMember

Salut,

Daca problema e doar de factura, si nu ai depasit limita de utilizare rezonabila a serviciilor in roaming (adica utilizare mai mare in roaming decat national in ultimele 4 luni), atunci da, normal ar fi sa se reactiveze dupa plata (si procesarea platii) facturii.

Client Orange

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

PPD nu e PPY. La PPD la depășire "limită rezonabilă", abonamentul trece pe credit până la atingerea unui anumit prag la care este contul suspendat (sau se solicită credit în avans). La PPY, dacă ai avea și credit pe lângă opțiune, comportamentul ar fi similar, în limita creditului, bineînțeles. 😉

Ca idee: Doar resursele de roaming de pe cont sunt supuse acelei "limite rezonabile". Creditul la tarifele stabilite e la liber a fi utilizat după cum și cât dorește clientul. 

Da....cu conditia sa fie platita factura. :)) Din cate inteleg, in cazul asta, abonamentul a fost suspendat pentru neplata. Intamplarea face ca evenimentul s-a produs in roaming, dar problema in cazul asta nu pare sa fie RLH, ci neplata facturii. Sau poate amandoua. Dar coincidenta ar fi probabil prea mare. :)) Oricum, trebuie intai platita factura.

Client Orange

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

E de la factura neplătită, fapt confirmat și de client că are ultima factură neplătită. Restul depinde de când utilizează în roaming telefonul pentru a nu trece pe credit. Oricum se primește inclusiv notificare SMS înainte. Trebuie doar citit și ținut cont de acestă situație în cazul în care se stă mai mult în roaming. 

DanielaH
Moderator

@Inamaria, s-a rezolvat situația? Funcționează serviciul de roaming?