anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cost suplimentar enorm făcut la Cazanele Dunării

Suzana81
Junior
Am fost la Cazanele Dunării și am făcut un cost suplimentar de 2500 euro având datele mobile dezactivate și primeam sms din secunda în secunda cu cost de 100 de euro pe secunda pana am ajuns la 2500 de euro și am fost nevoită să închid telefonul pt a nu se prelungiri costul
20 Răspunsuri 20

FaraUnID
Campion certificat
La nivel teoretic este posibil. Dupa @initiatoarea spune, a fost avertizata in momentul in care a atins acel prag de 50 euro impus de UE, doar ca ea si-a dat acordul sa-l depaseasca. Daca in ecuatie intra Serbia, stat non membru SEE, unde tariful de roaming per 1 MB este de 10 euro, toata treaba devine plauzibila. 2500 euro inseamna 250 MB trafic de internet in roaming taxat cu 10 euro / 1 MB. Partea cu SMS de 100 euro din secunda in secunda este trasa rau de tot de par.

Suzana81
Junior
Eu primeam sms din secunda în secunda cu cost de 100 de euro cu datele mobile oprite

Jay
Campion certificat
@Suzana, mai sunt astfel de topicuri in comunitate, unde poti gasi mai multe raspunsuri, insa, nu prea te mai ajuta la momentul asta, numai tu puteai sa opresti costul atunci.. Inclusiv ANCOM a atentionat cu privire la zonele de granita.. Si eu am fost acum cativa ani in zona mentionata de tine, dar, din fericire, n-am intampinat o astfel de situatie, pentru ca am avut serviciul roaming oprit.. Din pacate, situatiile de genul asta se intampla pentru ca nu ne informam si, nu dam prea mare importanta atentionarilor.. faptul ca primeai sms-uri despre consum, presupune ca datele nu erau oprite, indiferent ca nu ai facut setarile pana la capat sau ca ai vreo aplicatie care are acces la setarile telefonului tau.. Sa fie oprite datele si sa te taxeze, greu de crezut, eu n-am auzit pe nimeni pana acum, sa intalneasca aceasta problema.. Sunt setari care se pot face din telefon, sunand la *100# si urmand pasii pentru roaming, din contul My Orange, sunand la serviciul clienti sau inchizand telefonul daca variantele mentionate deja, ti se pare ca dureaza prea mult.. Nu stiu cat dureaza pana se prelucreaza o cerere de dezactivare roaming prin sms, insa, dupa cum au spus colegii, daca este atat de scump internetul, cateva minute de internet sunt suficiente, pentru un asa cost astronomic.. Cred ca trebuia sa dai mai multa importanta situatiei si sa vezi pe loc ce poti face.. cand aveai 50 de euro.. sau cand, in secunda urmatoare ai primit sms cu inca 100 de euro.. si inca 100.. la 2500 a fost cam tarziu.. Un lucru e cert, nimeni nu ar vrea sa fie in locul tau acum si, sansele sa fie o eroare sunt infime.. am mai auzit de multe situatii cand pare ca ai semnal si nu merge netul bine, dar, sa n-ai date si sa mearga, nu! Nu stiu cum rezolva Orange astfel de situatii, presupun ca nu aplica ceva standard, pentru ca nu toate situatiile sunt la fel, insa va trebui sa discuti cu Orange, fie ca mergi la un sediu Orange, fie ca le scrii un mail cu toata situatia si cum se procedeaza mai departe.. daca ar fi intr-adevar o eroare, greu de crezut, dar, ar trebui sa dovedesti ca a fost o eroare, altfel esti buna de plata, cum se spune.. :( In comunitate nu ai cum sa primesti ajutor in aceasta situatie, suntem si noi tot clienti.. Gasesti mai multe informatii in link-uri.. pentru a evita astfel de situatii pe viitor.. https://www.ancom.ro/ancom58-atentie-la-roaming-involuntar-in-apropierea-granitelor-_6117 https://comunitate.orange.ro/questions/2419572-internet-mobil-cost-suplimentar https://comunitate.orange.ro/questions/2428779-roaming-taxat-abuziv https://comunitate.orange.ro/questions/2017044-cost-suplimentar-date-mobile

Razvan
#StarMember
UE a limitat costul in roaming la 50 euro, că au mai fost cazuri când turiștii au facut cost în roaming de 10000 euro/dolari. Nu stiu, de ce ti-ai mai dat acceptul să ai în continuare acces în roaming, când ai vazut că ai deja cost 50 euro, intr-adevăr este aiurea să rămâi fără semnal, însă mai ușor cu 2500 euro în buzunar.

Razvan
#StarMember
Ai reușit să contactezi ORO?

Kent82
Începător
Nu e nicio problema. Suni la ei si le explici. Se rezolva. Si eu am patit la fel.