anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Roaming taxat abuziv

Angie_1
Începător
Bună ziua,
În aplicație, pe contul meu, apare “45 euro costuri suplimentare net roaming”... deși nici măcar nu am avut de gând să ies din țară!
(locuiesc în București)
7 Răspunsuri 7

Jay
Campion certificat
Buna! Daca ai ajuns in zone de granita si ai avut roamingul activ, se intampla sa se acceseze reteaua din cealalta tara.. Au mai fost astfel de topicuri in comunitate.. Inclusiv ANCOM atentioneaza asupra acestei situatii, legate de roamingul involuntar.. Gasesti mai multe informatii in link-uri.. https://comunitate.orange.ro/questions/2297728-de-unde-pot-proveni-costurile-suplimentare-pe-factura https://www.ancom.ro/atentie-la-roaming-in-localitatile-de-la-granita_5712 Daca nu ai ajuns in zone de granita, atunci trebuie sa iei legatura cu serviciul clienti, doar ei te pot lamuri ce este cu acest cost, pentru ca ei pot face o verificare a contului tau de client.

FLo1
#StarMember
@Angie_1: Bun venit in Comunitate! Astfel de situatii se intampla chiar si fara voia ta la o simpla excursie in zona de granita. Cel mai simplu si sigur poti observa singura de pe desfasurator data si ora cand ai fost taxata. Daca e din alte motive si nu a fost vorba de utilizare in roaming atunci doar cu reprezentantii Serviciului Clienti ai Orange vei putea clarifica situatia. Contacteaza-i printr-una din variantele expuse pe www.orange.ro/contact : telefonic, email sau Chatul Djingo. Revino in Comunitate sa ne comunici cum ai rezolvat problema expusa aici in topic.

Razvan
#StarMember
Așa cost mare se explica doar dacă ai mers pe zona de graniță cu Serbia (clisura Dunării) și zona montană aferentă, pe granița de est cu Moldova, sau de nord și Delta Dunării cu Ucraina. Verifică mesajele în telefon și vezi dacă ai primit sms că te-ai conectat în rețeaua respectivă. Ai vizitat de curând zonele menționate mai sus?

DanielaH
Moderator
@Angi, te așteptăm să revii să ne spui dacă ai fost într-una din zonele de granită ale țării. Iar dacă te-au ajutat răspunsurile primite aici, te rugăm să-l marchezi pe cel mai bun ca soluție. În felul acesta îi vei ajuta și pe ceilalți membri să găsească mai usor informațiile dorite dacă se vor afla într-o situație similară. Mulțumim.

Angie_1
Începător
Imi cer scuze ca nu am mai intrat pana acum aici...! Am avut impresia că mesajul a fost adresat către Serviciul Clienți și tot am așteptat un răspuns pe mail. Am uitat să specific faptul că abonamentul meu este de 30 Euro (sunt persoana fizică, nu firmă, dar am achiziționat un telefon ce m-a obligat la 2 ani de contract platit...) Deseori am sesizat tot felul de taxe suplimentare in factură și tarife nejustificate..., în urma cărora Orange analiza..., își cerea scuze, apoi redia situația. Prin urmare... nu este nici pe departe prima nemulțumire a mea la adresa Orange! Cât despre zona de graniță... nici nu se pune problema! Totuși..., chiar și așa, abonamentul de 30 Euro ar fi trebuit să ofere cel puțin aceleași satisfacții pe care le oferă ALTE REȚELE de telefonie, cu “net nelimitat” la doar 5 Euro!!!

Jay
Campion certificat
@Angie, comunitatea este formata in majoritate din clienți, care pot oferi informații, din experienta lor, despre diverse situații.. Expunerea unei probleme despre contul personal de client, în comunitate, nu este acelasi lucru cu depunerea unei sesizari la Orange.. In privința abonamentului, in acest moment, grila de abonamente este alta fata de cum era cand ti-ai făcut acel abonament de 30€.. In functie de cât mai ai din cei 2 ani, daca nu au trecut deja, este posibil sa treci la un alt abonament, insa, tot Orange iti poate răspunde, in functie de situatia contului tau de client.. Chiar dacă ai fi avut internet nelimitat, nicio companie nu oferă nelimitat in roaming.. cum spune la costul tau suplimentar.. Daca stii ca n-are cum sa fie asa si este o eroare, atunci ar trebui sa se poată rezolva cu serviciul clienți..

Angie_1
Începător
Așa este... și mulțumesc foarte mult, tuturor membrilor comunității, pentru empatie și promptitudinea răspunsurilor! Am trimis email la contact@orange.ro... și nu am primit niciun răspuns. Dar... sunt plină de optimism! Spor și sănătate să aveți, să avem...!