@Suzana, mai sunt astfel de topicuri in comunitate, unde poti gasi mai multe raspunsuri, insa, nu prea te mai ajuta la momentul asta, numai tu puteai sa opresti costul atunci.. Inclusiv ANCOM a atentionat cu privire la zonele de granita..
Si eu am fost acum cativa ani in zona mentionata de tine, dar, din fericire, n-am intampinat o astfel de situatie, pentru ca am avut serviciul roaming oprit..
Din pacate, situatiile de genul asta se intampla pentru ca nu ne informam si, nu dam prea mare importanta atentionarilor.. faptul ca primeai sms-uri despre consum, presupune ca datele nu erau oprite, indiferent ca nu ai facut setarile pana la capat sau ca ai vreo aplicatie care are acces la setarile telefonului tau..
Sa fie oprite datele si sa te taxeze, greu de crezut, eu n-am auzit pe nimeni pana acum, sa intalneasca aceasta problema..
Sunt setari care se pot face din telefon, sunand la *100# si urmand pasii pentru roaming, din contul My Orange, sunand la serviciul clienti sau inchizand telefonul daca variantele mentionate deja, ti se pare ca dureaza prea mult.. Nu stiu cat dureaza pana se prelucreaza o cerere de dezactivare roaming prin sms, insa, dupa cum au spus colegii, daca este atat de scump internetul, cateva minute de internet sunt suficiente, pentru un asa cost astronomic..
Cred ca trebuia sa dai mai multa importanta situatiei si sa vezi pe loc ce poti face.. cand aveai 50 de euro.. sau cand, in secunda urmatoare ai primit sms cu inca 100 de euro.. si inca 100.. la 2500 a fost cam tarziu..
Un lucru e cert, nimeni nu ar vrea sa fie in locul tau acum si, sansele sa fie o eroare sunt infime.. am mai auzit de multe situatii cand pare ca ai semnal si nu merge netul bine, dar, sa n-ai date si sa mearga, nu!
Nu stiu cum rezolva Orange astfel de situatii, presupun ca nu aplica ceva standard, pentru ca nu toate situatiile sunt la fel, insa va trebui sa discuti cu Orange, fie ca mergi la un sediu Orange, fie ca le scrii un mail cu toata situatia si cum se procedeaza mai departe.. daca ar fi intr-adevar o eroare, greu de crezut, dar, ar trebui sa dovedesti ca a fost o eroare, altfel esti buna de plata, cum se spune.. :(
In comunitate nu ai cum sa primesti ajutor in aceasta situatie, suntem si noi tot clienti..
Gasesti mai multe informatii in link-uri.. pentru a evita astfel de situatii pe viitor..
https://www.ancom.ro/ancom58-atentie-la-roaming-involuntar-in-apropierea-granitelor-_6117
https://comunitate.orange.ro/questions/2419572-internet-mobil-cost-suplimentar
https://comunitate.orange.ro/questions/2428779-roaming-taxat-abuziv
https://comunitate.orange.ro/questions/2017044-cost-suplimentar-date-mobile