Imi pare rau pentru aceasta situatie 😞
Mi se pare enorm costul suplimentar, probabil asa cum zicea cineva mai sus s-a conectat pe ceva retea din Serbia, care nu e inclusa in spatiul SEE si tarifele sunt foarte mari atat pentru voce, cat si pentru internet. Dar oricum ma asteptam sa anunte cineva telefonic, probabil au considerat ca atentionare acel mesaj cand a ajuns costul la 50 euro si nu l-ai citit atent si asa cum spui a fost dezactivata limitarea, iar pe urma mesajele cu 100 de euro. Totusi, nu ai incercat sa dezactivezi roaming-ul si datele mobile in roaming sau sa treci in mod avion pana iti dai seama ce se intampla?
Mi se pare aiurea sa nu existe nici o limitare pe cont, de genul valoarea abonamentului pe 2-3 luni maxim, poate fi cineva mai atehnic, un copil sau o persoana mai in varsta si sa te trezesti cu costuri de genul sau mult mai mari.
Referitor la datele mobile pe care le stiai oprite, nu stiu in ce masura are sau nu legatura, dar pe Iphone am observat ca desi se dezactiveaza datele mobile, acestea repornesc singure, probabil pentru a se conecta la cont si are ceva aplicatie control asupra acestei functii.
Iar legat de ce e de facut mai departe, incearca sa iei legatura direct cu cei de la serviciul clienti Orange prin Chat sau telefonic, poate reusesti sa obtii o reducere/ reesalonare si sa le ceri sa introduca o limita pe cont, pentru orice eventualitate.