anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am ajuns în Elveția și nu mă pot conecta la vreuna din cele trei rețele

AdinaP
Junior

Bună! Am ajuns în Elveția și nu mă pot conecta la vreuna din cele trei rețele. Ajutor!

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember

@AdinaP: Bun venit în Comunitate. Ce mesaj îți este afișat atunci când încerci să te conectezi? Pentru Elveția, dacă ai Abonament este mai bine să ai opțiunea ”Go Explore1” activată. Dacă ai număr prepay atunci cel mai bine este să utilizezi opțiunea de 16euro cu resurse incluse și valabilitate 28 de zile.

Dar cel mai important este să ai roamingul activat. Ai încercat conectarea la una din rețele locale disponibile? Regăsești ca operatori: Sunrise, Swisscom sau Salt. De preferat este operatorul cu semnalul cel mai bun în zonă, atât de date cât și voce.

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

Pololică
#StarMember

Buna!

Abonament sau cartela (prepaid)? Roamingul din afara SEE este activat?

Fost Membru
Neaplicabil

Ai roamingul activat?

Ai o opțiune de roaming activa?

https://www.orange.ro/roaming/elvetia/ 

FLo1
#StarMember

@AdinaP: Bun venit în Comunitate. Ce mesaj îți este afișat atunci când încerci să te conectezi? Pentru Elveția, dacă ai Abonament este mai bine să ai opțiunea ”Go Explore1” activată. Dacă ai număr prepay atunci cel mai bine este să utilizezi opțiunea de 16euro cu resurse incluse și valabilitate 28 de zile.

Dar cel mai important este să ai roamingul activat. Ai încercat conectarea la una din rețele locale disponibile? Regăsești ca operatori: Sunrise, Swisscom sau Salt. De preferat este operatorul cu semnalul cel mai bun în zonă, atât de date cât și voce.

Mulțumesc mult pentru răspuns!

Am activat din aplicație opțiunea Go Explore 1, pentru 15 zile. Aștept confirmarea prin sms, mai închid și deschid telefonul.

Deci ai abonament și nu aveai opțiunea activă. Acum după activare, asigură-te că ai activat ”roamingul pentru toate țările”, iar după cel puțin un restart, poate chiar 2-3 până la configurarea setărilor de roaming cu resursele aferente... vei putea să te conectezi la unul dintre operatorii menționați anterior. Ți-l recomand pe cel cu semnalul cel mai bun din zona unde te afli.

Succes și te așteptăm să revii cu vești bune după ce primești SMS-ul de confirmare a activării ”Go Explore1” din partea Orange. Numai bine.

DanielaH
Moderator

@AdinaP, s-a rezolvat situația? Funcționează serviciul de roaming?

Da, funcționează. Mulțumesc mult!

Mă bucur și mulțumim pentru confirmare. Dacă te-a ajutat vreunul din răspunsurile primite aici, îl poți marca drept soluție pentru a fi util și altor membri sau vizitatori.

Vacanță plăcută!

Servus!

Sunt într-o situație similară. Am ajuns ieri în Elveția, totul a funcționat ok până am atins limita de €50 pe abonament. Apoi am rămas blocat.

Am eliminat limita, am activat și opțiuni extra (cea de 8G pentru Elveția), am repornit telefonul de vreo 7 ori, am resetat toate setările, am ales manual toate rețelele disponibile, însă nu reușesc.

Concret îmi apare la fiecare 2-3 secunde că mă conectez pentru doar o clipă, apoi revine la căutare.

Nu-mi dau seama ce aș putea să mai fac.

Ce mesaj îți este afișat atunci când încerci să te conectezi? Pentru Elveția, dacă ai Abonament este mai bine să ai opțiunea ”Go Explore1” activată. Dacă ai număr prepay atunci cel mai bine este să utilizezi opțiunea de 16euro cu resurse incluse și valabilitate 28 de zile.

Dar cel mai important este să ai roamingul activat. Ai încercat conectarea la una din rețele locale disponibile? Regăsești ca operatori: Sunrise, Swisscom sau Salt. De preferat este operatorul cu semnalul cel mai bun în zonă, atât de date cât și voce.