anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Activare roaming in afara spatiului economic european

D3letrix
Începător

Salut.

Incerc de cateva zile sa activez roamingul pentru Elvetia, imi scrie "In curs de procesare" 1-2 zile dupa care imi apare sa fac din nou aceeasi cerere fara sa para ca s a activat ceva. Sa sun la ei mai bine ori sa contactez un operator pe chat?

8 Răspunsuri 8

MCostel
Cunoscător

Buna,

► Dacă ai un abonament cu acces la roaming în SEE, poți solicita oricând accesul la Roaming în toate țările prin una dintre aceste modalităţi:

  • din contul tău My Orange, secțiunea Roaming și internațional şi alege activarea serviciului Roamning toate țările pentru numărul de telefon pe care îl doreşti *
  • fie din aplicația My Orange (Android si iOS), secțiunea Altele > Servicii > Roaming și Internațional*
  • cu Chatbot Djingo
  • prin apel gratuit *100# apoi selectezi ramura Roaming și internațional > Roaming > Activează/dezactivează roaming
  • prin apel la Serviciul Clienți. Accesul la un operator este disponibil de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00 (apel gratuit pentru clienții abonați din reţeaua Orange) şi la numărul 0374300300 (apel cu tarif normal)
  • în orice Orange Shop

*Activarea din contul tău My Orange / din aplicația My Orange sau *100# se poate face chiar și atunci când te afli deja în roaming, dacă ai acces la o rețea wireless. 

Daca ai wifi contacteaza serviciul clienti prin chat.

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@D3letrix: Bun venit în Comunitatea Orange. Detalii pentru opțiunile privind abonament sau PPY în roaming pentru Elveția regăsești aici:https://www.orange.ro/roaming/elvetia/

Pe de altă parte, bănuiesc că ”încercând activarea roamingului” ai un număr prepay (nu abonament), deci ar fi util de confirmat acest aspect. Pe de altă parte, este important de când (de câte săptămâni) ești cu telefonul în roaming și cum ai ”încercat activarea roamingului”: încărcare cu credit? activare opțiune cu resurse? 

Activarea unei opțiuni cu resurse ar fi activat roamingul automat. Verifică și asigură-te că roamingul este activat pentru toate țările (all world), nu doar pentru SEE. De asemenea, dacă ești în roaming de mai mult de 3-4 luni, posibil să  nu mai poți utiliza resurse incluse, ci doar CREDIT. Însă pentru alte detalii te așteptăm cu mai multe informații despre numărul utilizat și perioada de ședere și activare a roamingului.  

Salut. Am abonament si am si optiunea in abonament de roaming in SEE. In momentul asta sunt in tara si voiam sa ma asigur ca voi avea roamingul activat de saptamana viitoare. Am activat acea optiune in care am activat toate tarile din SEE + Elvetia, Moldova sau ceva de genul parca si de vreo 2 saptamani tot incerc si scrie Cererea ta este in curs de procesare si cam atat, la cateva zile pare ca se reseteaza si pot sa fac o noua cerere fara sa primesc vreo confirmare ca s a activat.

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Da, pentru că pe abonament opțiunea pentru Elveția este "Go explore1" cu valabilitate de 15zile și are 10GB și 20minute. Deci e recomandat să o activezi înaintea plecării pentru a beneficia de aceasta cât mai mult. Dacă nu reușești să o activezi, revino pe topic sau solicită o verificare a contului prin chat-ul Djingo

RafaHelper
#StarMember

Salut @D3letrix,

Ai cartela sau abonament? Esti in tara acum sau in afara țării?

Am abonament, iar acum sunt in tara si voiam sa ma asigur ca voi avea roamingul pentru Elvetia activat pentru saptamana viitoare. Mentionez ca am si abonament care are optiunea de roaming in SEE.

Pololică
#StarMember

Salutare!

Dezactiveaza roaming-ul din aplicatie, asteapta confirmarea si apoi reactiveaza-l. Va fi Roaming World Wide. Asa mi-am activat roaming-ul nonSEE acum cativa ani (dezactivand serviciul si reactivandu-l). In mod normal ar trebui sa dureze cateva minute.

DanielaH
Moderator

@D3letrix, s-a rezolvat situația? Ai reușit să activezi serviciul de roaming?