la 15-05-2023 06:31 PM
Am facut contract nou Smart Plus 25 fiinca are roaming in SUA. SIM cadu cica merge dar nu se conecteaza la nici o retea, am doar apel de SOS. Am trimis un mesaj pe pagina de contact dar nu a raspuns nimeni de peste o saptamina. Nu pot adauga numarul la My Orange fiinda nu imi vin mesajele SMS.
Factura a venit si sistemu de plata merge minunat, dar nu pot folosi serviciile Orange.
Ce setatri pot face sa imi mearga telefonu?
la 15-05-2023 07:00 PM
@Winterboarder: Din păcate abonamentul Orange, la fel ca SIM-ul prepay se activează EXCLUSIV pe teritoriul României și se folosesc o perioadă în țară dacă vrei să poți folosi fără probleme ulterior acel număr în roaming.
Concret: La SIM-ul prepay nu ai nici o șansă până la întoarcerea în țară. La abonament este necesară activarea roamingului pentru toate țările (inclusiv SUA). Probabil acum ai roamingul activat doar pentru spațiul SEE. Mai multe detalii despre abonamentul tău în roaming găsești aici. Numai bine.
la 15-05-2023 07:43 PM
Multam de raspuns. Chiar am intrebat pe baiatu de orange unde am portat numaru si am facut contractu daca trebe sa fiu pe teritoriu tarii cind se activeaza cartela, si a zis nu. Deci sint fara telefon pina revin in tara. Orange de pe Mihai Bravu in Bucuresti te mint in fata fara nici un motiv.
la 15-05-2023 08:31 PM
Daca poti, intra pe chatul Djingo din site-ul Orange sau suna la +40734300300, poate ti se activeaza roamingul pe cont, din centrala. Trebuia sa activezi SIM-ul din tara, nu stiu de ce ai asteptat sa ajungi in strainatate. Pana atunci nu ai folosit telefonul?
la 15-05-2023 09:11 PM
Baiatu care mia facut portatrea de la Telekom la Orange mia zis dupa aceea ca trebe sa astept 3 zile. Aveam zboru ziua urmatoare. Incerc djingo acuma.
15-05-2023 10:25 PM - editat 15-05-2023 10:26 PM
Cu drag. Sper să-ți clarifici situația și cel puțin abonamentul să-l poți utiliza. Însă și aici e o problemă: era ușor dacă aveai numărul asociat unui cont MyOrange. Prea devreme probabil și nu ai avut când să-ți activezi contul.
la 16-05-2023 11:07 AM
@Winterboarder nu cred ca te-a mințit, doar ca asta era informația pe care o deținea. In concluzie ai primit o informație eronata.
la 17-05-2023 10:29 AM
@Winterboarder, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
18-05-2023 02:00 PM - editat 18-05-2023 05:45 PM
Nu am reusit inca. Suna ocupat mai tot timpu. Cind suna cineva inchide. Am sunat de vreo 50 de ori azi ca la butelie. Cind raspunde careva, cica nu ma aude. Am sunat de pe doua numere deja.
la 09-08-2023 12:45 PM
Eu nu am prepay, am abonament cu roaming activat in toata lumea, si tot nu pot folosi orange din centrul Washington DC sau din New York, pe nici un telefon. Serviciul suport nu raspunde sau spune ca problema se va rezolva ceea ce nu se intampla. Sunt niste incompetenti si eu consider abonamentul anulat pt nefurnizare servicii.
Am si un sim Digi si functioneaza perfect, inclusiv internet 10mpbs la 40c pe 1 GB. Din pacate i-am crezut pe astia de la orange ca nu vir fi probleme si nu mi-am schimbat numarul pe care primesc smsuri de la bancar, asa incat in curand nu voi mai putea face plati.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor