Semnal aproape zero la telefon
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-06-2020 11:42 PM
De ce am semnal aproape zero la cartela pe abonament?
5 Răspunsuri 5
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-06-2020 11:45 PM
Salut! Trebuie sa dai mai multe informatii.. Se intampla numai in anumite zone sau oriunde? Se intampla ce mult timp asta?
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-06-2020 12:30 AM
Pe ce tehnologie ai semnal aproape de zero? Ce telefon utilizezi și locația? Instalează aplicația Netmonitor și pune un screenshoot cu parametrii rețelei.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-06-2020 08:08 AM
Pot fi mai multe cauze, printre care: probleme temporare cu rețeaua în zona ta, lucrări la rețea, probleme cu telefonul, setări incorecte ale telefonului, etc. Încearcă să setezi telefonul pe anumite tipuri de conexiune și vezi dacă e mai bine. Adică pune-l pe 2g/3g și vezi dacă se schimbă treaba. Apoi încearcă numai pe 3g, etc. Succes!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-06-2020 11:52 AM
@Bogdan, bine ai venit în Comunitate!
Ca să te putem ajuta te rugăm să ne oferi mai multe informații. În ce zonă/ localitate te afli? De când ai probleme cu semnalul? Ce înseamnă semnal aproape zero? Te referi la semnalul indoor sau outdoor?
Orice informație suplimentară va fi foarte binevenită. Te așteptăm.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-06-2020 09:25 AM
O fi fost ceva temporar și poate și-a revenit semnalul! Ar fi bine!