
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la
02-12-2023
08:25 PM
- editat ultima oară la
12-08-2024
10:27 AM
de
MihaelaA
Salut!
Telefonul meu nu mai este conectat la rețea de o zi, iar altele funcționează perfect lângă mine. Internetul merge foarte bine. Am resetat rețeaua din meniu (e vorba de un Samsung), dar nu am obținut niciun rezultat. Dacă s-a mai confruntat cineva cu problema asta și știe cum o pot rezolva, vă rog să îmi spuneți și mie.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
03-12-2023 09:14 AM - editat 03-12-2023 09:17 AM
Ok, nu par sa fie probleme in Sibiu in momentul asta. Deci, recomandarile mele ar fi:
1. daca vrei sa ramai pe eSIM, si esti pe abonament, sa-ti activezi un nou eSIM. Se poate face (teoretic) inclusiv din My Orange, conform pasilor de aici. Daca esti pe prepay, e nevoie de un drum intr-un Orange Shop.
2. daca nu tii neaparat sa ramai pe eSIM, recomandarea mea ar fi sa faci un drum intr-un Orange Shop, treci pe SIM fizic, si ramai acolo. Nu e niciun avantaj in folosirea eSIM-ului. Ba din contra. Ai mult mai multe dezavantaje. Face fix acelasi lucru, doar ca e mult mai usor de sters din greseala. Si, dupa cum poti vedea, complica foarte mult lucrurile.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-12-2023 11:05 AM
Probabil voi aplica punctul 2.
Mulțumesc!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-12-2023 10:51 AM
Am trecut pe SIM fizic (și e foarte bine așa). 🙂
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-12-2023 10:52 AM
Nu pot sa nu-ti dau dreptate. :))
Bravo, ma bucur ca ai rezolvat.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
03-12-2023 09:00 AM - editat 03-12-2023 09:01 AM
Cel mai probabil asta s-a intamplat. 🙂
@Sun, numarul de telefon folosit la whatsapp nu are nicio legatura in cazul asta. Despre ce model de telefon e vorba?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-12-2023 11:00 AM
Samsung galaxy z flip 3
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
02-12-2023 11:16 PM - editat 02-12-2023 11:17 PM
Salut,
Mie nu mi-e foarte clar cum functioneaza internetul fara semnal. Problema e de semnal/retea sau internet? Te referi la faptul ca internetul merge foarte bine pe alte telefoane...? Sau pe al tau?
Poate n-ar fi rau de clarificat cateva lucruri. Nu de alta, dar s-ar putea ca problema sa nu fie de la Orange, si atunci...putin probabil sa se rezolve luand legatura cu ei.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-12-2023 07:42 AM
Internetul funcționează prin will (pe telefonul meu. Problema e de rețea așa cum am precizat în titlu.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-12-2023 07:45 AM
wifi

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-12-2023 02:25 PM
Posibil un echipament defect in zona ta contacteaza echipa orange prin email chat sau telefonic. Eu am rezolvat prin chat Djingo.
